STA Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Har IKM 19 april å er i min 5 pp. Begynner å bli deprimert av den tanta snart:( (vet at 5pp ikke er mye men dritt lei uansett og føles som en evighet:/)hehe. Flere som føler det samme?
Iben guttemamma <3 Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Jeg har IKM den14 april... så nesten ) Har du noen symtomer? Her hadde jeg veldig "eggløsingssmerter" for 2 dager siden... Går ofte på do, og har vært LITT småkvalm avogtil... Meeen, det kan være så masse Vi er ikke kommet skikkelig igang enda med prøvinga... så blir veeeeldig overasket om jeg blir gravid nå )
STA Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Har ikke brukt EL tester denne gang men mener at jeg hadde EL igår da:) Sier det rett ut jeg,hehe, vi har hatt sex tirsdag,torsdag fredag og skal ha i kveld så håper det holder;Phehe. Jeg håper virkelig vi klarer det denne gangen er så lei av all prøvinga:P Kvalme kan jo være et tegn da;) vi får xxxx fingrene:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg venter mens rundt 20 april...forhåpentligvis. Det vil si, aller helst håper jeg jo at kosen har klaffet slik at jeg er blitt gravid denne mnd, men det regner jeg som nesten usannsynlig, så da håper jeg at tanta dukker opp den 20. Er inne i første pp nå, og har kun hatt et besøk på aldri så lenge, pga graviditet/fødsel og amming. Hadde vært fint å vite at kroppen er i gjenge igjen, så ikke all prøvinga er til "ingen nytte". Nå fikk jeg en positiv EL test den 4 april da, så krysser fingrene for enten det ene eller andre.
*3 prinsesser* Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Ja det er en tolmodighetsprøve dette her;D Har selv IKM 20. april, tror jeg:D Er i 3 pp;D
BettyBoob Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 tror ikm er 20 er bare i 1 pp vi da, men det er jo litt spennende uansett! mulig vi ikke rakk det denne gang, for fikk akkurat grønt lys av mannen forrige helg. I øyeblikket sitter jeg og kjenner på murringer i korsryggen faktisk...hm. har en nydelig sønn på 4 år, og jeg er selv 31 skjønner at du blir utålmodig, det hadde jeg selv blitt! Håper spira sitter kjapt kjapt!! masse lykke til denne pp!!
MiraculixGRAVID Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Ikm 16 jeg da, men tviler på at vi traff denne pp, sex 4 dager etter pos test :-/ Men men, vi får nå se! :-)
vekten desember baby Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Hei! Ha også IKM 19 april. Er i min første pp med pergo så er litt ekstra spent. Prøvd i snart 2 år nå så er lei av at det ikke går
Kira - Gravid! Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Har IKM den 17 april. Tør ikke håpe på at spiren sitter denne PP heller. Er i PP 7, har hatt 1 bevist kjemisk graviditet (tidlig SA), men jeg er ikke i tvil om at jeg har hatt hvertfall 3 av de, har bare ikke testet tidlig nok til å påvise dem. Kroppen min har hvertfall ikke vært i tvil. Skjønte det lett forrige PP, da vi ikke hadde noe sex rundt EL og jeg ikke fikk noen form for symptomer. Minst tre av PP'ene før det var jeg skikkelig dårlig hele uken før IKM og TR kom 1-3 dager senere og var "unormal". Nå vurderer jeg sterkt om jeg skal ta en test i løpet av uken som kommer, før IKM for å se om det er noe denne PP, om det blir en kjemisk igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå