Musemor med tre søte små Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg er i den deilige uke. Tanta har akkurat dratt, og det er litt over en uke til EL. Den deilige uke. Ikke stress med eggløsning, ikke "er jeg gravid" stress og ingen tante. Denne uken skal jeg virkelig samle krefter. Denne og neste helg skal virkelig nytes ;-D Ha en riktig god helg, jenter
Supermamm Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Ja, slapp av og nyt det nå Har ikke begynt "stressingen" enda da kroppen fortsatt baler med sa for over 6 uker siden, men husker godt fra da vi prøvde på nr 2. Lykke til denne pp, håper du er utladet til el og at du har masse overskudd til å prøvingen, hehe;) God helg!
Sensai Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Høres ut som en god ide å nyte dagene uten stress. Er i samme modus selv, "lader" opp til neste pp Prøver å være tålmodig, men det er jammen ikke alltid like lett...
Carina har to små gull Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Ja den uka er god den Er litt deilig å kunne ha den ja. Selv er jeg i de 2 laaaaange ukene mot ikm. Hele 2 dpo idag....og jada.. jeg kjenner symptomer allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå