utflyttet stavanger dame Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 noen andre som har bestilt bh fra mammatrend? håper de er fine på, brystene vokser og vokser nå, så trengte nye bh. solen skinner idag her på sørvestlandet, fina veret, god helg
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Nei, men jeg har tenkt på det. Vanskelig med størrelser på BHer. Spesielt Cake og HotMilk synes jeg har mye flott! Kan du poste dine erfaringer når du har mottatt? Jeg har kjøpt meg ny BH på H&M i dag, måtte opp TO størrelser, gulp!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 ja, jeg har bestilt- og fått ammebh og truse fra mammatrend, og er kjempefornøyd:):)var så flott, og kjempegod å ha på:)Det er så fint at jeg bruker det før fødselen også
Hanna30 Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Henta akkurat pakke derfra nå i kveld! BH-ene er kjempefine og gode, men synes de var store i størrelsen. Beholder en likevel, for brystene blir jo sikkert enda større etter fødselen. Kjøpte andre klær derfra også, og alt er kjempefint og behagelig å ha på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå