Sjaman Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Eller er det bare jeg som sammenligner skravle med skravle fra noen år tilbake... følte det var mye mer "fart" her inne da... Eller hva? Kanskje de fleste henger på facebook? Og så ser jeg jo at det er masse forskjellige debatter... til og med et påske/jul forum... hallooooo.... jaja bare en tanke fra meg på en lørdag ettermiddag....
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Neida, men det er jo tross alt sooool ute, og lørdag Familietid da ) Ser sånn rundt 16-tiden også, da er det DØDT...regner med det er henting av unger og middag som står på planen da
Mille** Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Det er rimelig dødt her i forhold til hvordan det var for 4 år siden, da var det flere sider med innlegg hver dag. Nå er det sjeldent mer enn 600 pålogget liksom. I helgene er det veldig dødt! Jeg holder på med middagen nå, dibber mens maten koker. ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Det har blitt mye mer stille enn før syns jeg... I tillegg lørdag og sol og vår. Folk sitter sikkert og griller. he he:)
Sjaman Skrevet 10. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2010 hehe... jeg kan jo huske da jeg satt med stor mage sist... 2006 at det var utrolig mange pålogget... sikkert 1500-2000 .... men men ... kanskje like greit å være ute når det er sol.... hehe husker jo jeg selv toppet listen med antall innlegg flere ganger thihi... fritidsproblemer? haha
erteposen + 4 Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Det er vanligvis mer fart her inne, men det er stillere her enn sist jeg hadde baby. Jeg tror nok flere er på anonym enn på gamle krangle, og at den gamle telleren ikke var helt til å stole på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå