Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet vårt på besøk hos besteforeldre fra i dag til i går. Jeg skulle på venninnekveld, og samboeren skulle til en kompis. Jeg skulle ut på byen, og han nevnte at vi kanskje kunne møtes ute. 

Prøvde å ringe han noen ganger utover kvelden, men han tok ikke telefonen. Fikk ikke svar på melding heller, syns dette var merkelig. Når jeg kom hjem utpå natta var han ikke hjemme engang. Prøvde å ringe igjen, men han var ikke å få tak i. Ringte kompisen han hadde vært hos, jeg ble jo faktisk litt bekymra, det er ikke akkurat vanlig at han bare blir borte over natt og ikke gir lyd fra seg! Kompisen sa han ikke hadde vært der i det hele tatt, de hadde ikke engang snakket sammen.

Samboeren min kom hjem like etter dette, og fortalte at han hadde vært på fest, men ikke villes si noe til meg fordi han var redd jeg skulle bli sur siden vi hadde snakket om å møtes ute. Han sa han hadde hatt telefonen på lydløs. Jeg ble rimelig forbanna (i tillegg til å være litt full,ble verre av det tror jeg). Ble ikke sint fordi han hadde vært på fest, men pga at han løy.  

Synes dere jeg overreagerer? Det syns han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i den forklaringen nei. Enten så fikk han si ærlig hva han hadde gjort, ellers fikk han pent pakke bagen sin.

Har man ikke kommunikasjon i forholdet har man ingenting.

Skrevet

Hadde blitt forbanna.

Epleslang løgner på voksne menn er patetisk.

Skrevet

Så han skulle bare vise hensyn og ikke skuffe deg, liksom? Dette lukter det lang vei av. Hvorfor bruke kompisen som dekkhistorie, når han liksom skulle på fest et annet sted? Hvorfor ikke bare fortelle at han skulle på fest, kunne vel ikke spille noen rolle hvor? Enten er mannen stokk dum, eller så holder han på med greier du ikke skal vite om.

Skrevet

Ooooops, dette stinker det av!

Drit i at han synes du overreagerer, spør hvem han var på fest hos/med, ring dem (før han klarer å ordne seg med alibi) og finn ut om han snakker sant.

Det tror jeg nemlig ikke han gjør, dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...