Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hvordan kjennes livmoren ut i begynnelsen av svangerskapet? Jeg kjenner en del "stikkinger" nedi der - skal det være sånn så tidlig?
Novemberjenta* Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hei, har også mye stikkinger samt. mensensmerter, kjennes ut som om mensen skal komme når som helst, men har lest at dette er vanlig så håper det er sant
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Litt grusomt dette Venter mensen i dag så jeg er litt på tå hev kan man si Enn du?
studentmamma til gullgutten Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg hadde det også på samme måten Kjente litt smerte noen dager før mensen skulle komme. Så vi får krysse fingrene for at det er en liten spire og ikke mensen Lykke til!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 10. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2010 Jeg blir skikkelig sur om mensen kommer altså, har jo en positiv test i hånda og alt Nei dette må gå bra!
Novemberjenta* Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Jeg er etter mine utrekninger 7 uker påvei, Så håper alt går bra. Termin blir ca 29 november
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Hei jenter . Det å ha litt vondt der nede , små stikk liksom og mens lignende smerter er så normalt jeg er 23 uker og har det enda Bare kooooooos dere klemmer !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå