Nikki 75 Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Noen som kan anbefale en effektiv og praktisk brystpumpe som ikke krever strøm?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Medela sin manuelle pumpe er veldig bra. Enkel å sette sammen og fungerer veldig bra.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Har du prøvd manuelle pumper tidligere? Vil isåfall bare advare om at det er mange som strever m å pumpe effektivt m slike manuelle pumper, og selv har jeg bare gode ord å si om Medela sin elektriske (Swing) =)
ROFL Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg vil også anbefale medela sin. Men jeg har ikke prøvd andre heller da.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Jeg har avent brystpumpe. Jeg syns den var vanskelig i begynnelsen, men da har jeg ikke prøvd noe annet heller. Kom nesten ikke melk og jeg klarte ikke å finne en god stilling å sitte i, så jeg ble bare sliten. Styrte på, for jeg skjønte ikke om jeg gjorde feil, eller om det bare var utdrivningsrefleksen som var veldig treg. Men etterhvert som produksjonen gikk opp, og at det faktisk kom melk, så ble det mye lettere. Da gikk det som en lek. Jeg har aldri prøvd elektrisk brystpumpe og kan tippe at det garantert er lettere og mer behagelig. Men når man først får teken på manuell brystpumpe, så er det ikke noe problem i det hele tatt.
Nikki 75 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2010 Takk for svar! Jeg har en elektrisk brystpumpe fra Avent, men kan tenke meg en manuell i tillegg til reiser og til ganger der jeg ikke kan sette meg ned ved stikkontakten.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå