♥Axinija♥ Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 ...endelig har dagen kommet, 12 fullgåtte uker idag! Herlig, 2.trimester; here we come!! Takker for meg... Klem
Carina har to små gull Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hurra!!! Masse lykke til. Gleder meg til det er min tur, men spira må bare sitte først. Er skarve 1 dpo idag. Du får kose deg kjempe masse med baby magen din Axinija Og masse masse lykke til fra meg (jeg følger med deg) Stoooor klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 SÅ hyggelig å høre fra deg kjære Carina!!!!! Tenker så mye på deg og LilleSnuppis...og gleder meg til den dagen dere flytter inn her, og blir løpet ut! Dere fortjener det så inderlig..... Masse lykke til denne PPèn da, sender maasse babystøv din vei....og håper at det hjelper! En minst like stooor klem tilbake
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 GRATTIS!!!!!!!! Hyggelig at du tenker på oss da, hehe Kjempeglad på dine vegne iallefall, tenk 12 uker alt!!! Ja, Carina - denne gangen er det vår tur til å gå videre altså Stoooooor klem og lykke, lykke til videre Axinija, jeg kommer nok til å følge deg helt ut 3 tri jeg og så håper jeg at du kommer med en flott fødselshistorie etterhvert Stoooooooor klem fra
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Herlig!!!! Gratulerer, nå er du endelig ferdig her inne! Må være en deilig følelse! Ingen bekymring lenger... Nyt tiden med voksende mage!!!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Grattis! Håper jeg følger på om 3 uker.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå