Gå til innhold

Uff....en uønsket spire i magen, hva gjør vi nå???

H03R

Anbefalte innlegg

No nærmer lisje snuppa seg 4 mnd og baby tida fyker avgårde! Det hender ofte at eg tenker tilbake på den vanskelige tida før valget var tatt, og det skjærer i hjertet mitt når eg ser den velskapte lisje jenta mi i armane, at eg kunne valgt ho bort er en forferdelig tanke. Eg vil nok bære det på samvittigheten min at eg i det heile vurderte det, og mannen min har uttrykt dei samme følelsane som meg om akkurat dette. Eg skriver ikkje dette for å belære andre eller for å seie ka som er rett og gale! For oss så var det rett å beholde barnet, og eg håper at eg kan hjelpe andre i en liknande situasjon med min historie. Eg har fortsatt stor respekt for dei som velg annerledes og livssituasjonen har stor innvirkning på utfallet av et slikt valg!

Rett før jul fikk eg ordnet med sterilisering så vi kkje kjem i denne klemma igjen. Takk for alle tilbakemld og gratulasjoner!

Lykke til med dine valg på livets vei, dei er ikkje alle like enkle!

Fortsetter under...

Takk for dette:-) fint å lese og ja magisk å få en fortsettelse med god avslutning:-)

Jeg bestente meg for to uker siden da duo testen min var fin at jeg skulle beholde barnet jeg bærer:-) Er på min uke 15 og er aleme om dette, videre. Moden mor som blir 60 år når konfirmasjonsdagen til barnet kommer:-o

Likevel, jeg er ung og frisk og glad:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...