BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Ja, tanta kom hele 2 dager foer tida, for sikkerhets skyld, liksom. Var 1pp dette her da, saa det er jo bare aa vente paa neste pp med godt mot,skulle man tro... Men mannen min "kom paa" her om dagen at han har hatt kusma som liten, saa naa er jeg bare lei meg og kjemperedd!!! *snufs*... Og man skal liksom la vaere aa stresse med dette her, det skal jo liksom hjelpe og vaere saa bra, men hvordan skal man faa til det da????
BettyBoob Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 hva har det å si at han hadde kusma som barn? det er en barnesykdom, det er kun fare for sterilitet eller nedsatt sædkvalitet hvis en voksen man får kusma.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Really?? Har misforstaatt helt jeg da? Jeg vet det ikke noedvendigvis har noe aa si, men at det KAN ha det, og jeg trodde ikke alder hadde noe aa si saa lenge det ikke spres til testiklene. Men jeg haaper jeg har tatt helt feil da! -Takk iallefall!!
BettyBoob Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 barnesykdommer er alltid verre å få for voksne, og det er der komplikasjonene kommer inn. Alt er nok vel på den fronten! mannen min hadde også kusma som barn, og har klart å gjøre eksen gravid, hehe!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Ikke vær lei deg, dette kan ta tid, bare se på oss her inne Kusma er kun farlig for menn i voksen alder da de kan bli sterile Lykke til i 2pp Når har du ikm??
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 Tusen takk, dere! -Dette var godt aa hoere! Hadde IKM i dag. Men den kom to dager foer tida og greier. Saa naa skal jeg over paa neste pp, med mer ro og fred i sjelen takket vaere dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå