Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he, sånn flaks altså!! dere er superheldige!! og vi krysser alle fingrene for dere :-)))) dette er vel undt! men hvorfor skulle dere prøve hormoner og akupunktur senere?

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å øke sjansene for å bli gravid. Jeg har vært gjennom flere undersøkelser, obligatoriske krevd av storkklinik og jeg har ingenting som skulle tilsi at jeg skulle få problemer med å bli graivd, alle resultater er slik det skal være.

sluttet å snuse for to mnd siden, jeg trener 4-5 ganger i uka, lar være å drikke i pp, spiser relativt sunt, + at jeg denne pp tok e-vit, WY, sink, ++

her i huset er det jeg som er i den aller beste aldere for å bli graivd :-/ og har blitt inseminert tre ganger...

hvem klinikk bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amen! min bitch kom som ei klokke ....

Skrevet

Ikke mensen enda. Tappen var hard i går kveld (som om det skulle ha noe å si, tror det er vanlig at den ikke åpner seg før noen få timer før mens). I morgen tidlig er det nøyaktig 14 dager siden jeg hadde sex. Hvis ikke mensen er kommet innen ett døgn fra nå, er det litt spennede. Men. Kjenner jeg min kropp rett, kommer den i natt. =(

Har ikke testet, føler ikke det er noe vits i. Iallefall ikke før jeg vet at IKM er over. Hatt nok av blendahvite tester 13dpo før=/

Magen har vært estremt løs i dag. Et sikkert tegn for heksas ankomst hos meg. I går kveld møtte jeg en kamerat. Jeg var rød i kinna og følte meg ikke helt topp. Han sa "ah, du venter periodestart i morgen? Ser det på de røde kinna dine". (Han er 43 og har veld hatt sine langvarige forhold). Altså. Folk SER til og med på meg at jeg snart får mensen. Dobbeltsukk.

Hehe

Skrevet

HYYYYYL =(

Blandahvit QR. Ikke morgenurin, men still. Urinen var gul nok den (konsentrert). Tetsten er så negativ at jeg ble satt helt ut. Hehe. Ikke antydning til skygge, ikke noooe som kan minne om at den skulle bli positiv i morgen, IKM.

Jeg har kasta inn håndkledet for denne pp.

Hell og lykke, dere som enda har håpt kjært;)

Skrevet

http://babymed.com/faq/Content.aspx?14684

I følge denne linken er det bare 9,5% sjanse for å være gravid når man ttser neg 13 DPO, og 90,5% sjanse for å IKKE være gravid.

Ekstremt lite oppløftende og veldig deprimerende. Jaja.

Bedre lykke nestegang

Skrevet

uff... kjenner meg igjen i deg nå.. var sånn her også... hvit som et laken var den!! ;-(

Skrevet

Er det noen tester som er dårligere enn andre? Er jo lov å håpe på at det er testen som ikke er så følsom

Skrevet

To dager over IKM (og uke 15 er jo over), men fortsatt ingen TR og fortsatt negative tester... :((((

Skrevet

Samme her, Kira! Begynte med spotting/lys rosa på lørdag. Nå derimot, er det helt slutt, og negativ test. Flott med samarbeidsvillig syklus!! Var usikker på om IKM var tirsdag eller søndag forrige uke, så jeg tok søndag. Men søndagen kom og gikk, uten TR... Hmm..

Skrevet

hei, det er en egen tråd for oss med hverken tr eller pos test fra uke 15. vi er tydeligvis mange! Kom kom=)

Skrevet

Wiiiii, jeg har testet positivt!!! Er lettet, lykkelig og superglad, men samtidig ekstremt nervøs for at det skal gå galt.. men håper for all del på det beste og både gleder og gruer meg for tiden fremover.. :)

Skrevet

Kortvarig lykke for min del! mistet denne spiren også!

Går nå inn i første pp etter 2 tette sa!

Mister motet..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...