Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer ønsketenkning! Håper den sitter denne gangen!

Kanskje vi havner på føden omtrent samtidig? ;) Har du tenkt noe på valg av sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistenker at jeg også er gravid, men må ta blodprøve for å bekrefte det, siden jeg tester positivt veldig sent (av erfaring).

Men hadde el 2. eller 3. april, og dermed venter jeg mensen nå, men har kun hatt litt brun utflod de siste tre dagene. Begge gangene før har dette vært det første symptomet mitt.... (Begge endte i sa, en i 2005 og en i mars i år.)

Forventet det ikke denne måneden, siden vi hadde sex 5-6 dager før el, og ikke hatt sex siden..

Termindato dersom jeg er gravid er 27. desember, men jeg håper på januarbaby:)

Blir tur til legen neste uke dersom det ikke skjer noe i løpet av helga...

Grattis til dere andre som har blitt gravide:)

Skrevet

Ja, da kom TR i morges!! dobbelt faen!!! ble faktisk litt overrasket... hadde og har symptomer på graviditet...

har ikke testet enda, og blør ikke all verden.. så hodet får meg til å håpe litt til, men det er nok ingen vits...

utrolig lei meg nå, 3. inseminasjonen, og synes dette tar så jævla lang tid!! skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det til når ALT ligger til rette for det...

Skrevet

Ånei :( Skjønner godt du er lei!

Den ene boka vår påstår imidlertid at noe blør pga sprukne blodkar etc og så tror de at det er TR og så skjønner de ikke at de er gravide. Sånn hvis du føler at dette ikke ligner vanlig tantebesøk ...?

Sender litt babystøv i din retning!

Skrevet

du er snill du :-)) er kanskje litt mindre enn vanlig, men noen ganger har jeg litt mindre første dag..

var fortsatt like morgenkvalm i dag og det forsvant sånn utover dagen som det har gjort hele uka..

Så forstår jeg ikke denne stikkingen jeg hadde for ca en uke siden. aldri opplevd lignende, utrolig vondt gjorde det... og hvorfor gå opp i en buksestr i løpet av få dager? puppene er fortsatt like ømme.. (naturlig nok kanskje, bare mer nå enn vanlig)

men har ikke testet meg, så skal gjøre det senere i dag, og i morgen tidlig... sikkert liten vits, men må bare ha det bekreftet..

hva gjorde dere denne gang siden det funket for dere med en gang?

Skrevet

Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt. Blødningen har gitt seg nå (varte i 2,5 dag og var som blodig utflod. Ikke i nærheten av mengdene til vanlig TR). Kjenner at jeg ikke klarer å ta inn over meg at jeg kanskje er gravid. Var så sikker i januar, og blir jo skuffet. Får være tålmodig frem til søndag når jeg venter TR.

En på jobben som fortalte at jeg ikke måtte stole på billigtestene. De viste bare svaaaakt positivt på henne når hun testet i uke 7, mens en CB viste sterkt at joda, hun var gravid. Så nå klamrer jeg meg litt til håpet om at testene mine bare ikke vil vise det enda... :)

Morsomt med alle som har fått positiv test nå, men må innrømme at det er litt sårt også. Skulle så ønske at vi også kunne få den gleden... :)

Skrevet

Grattis dere gravide!

HURRA!!!! Suuuuuger til meg babystøv=)

Jeg har ennå ikke fått mensen. Usikker på IKM dato nøyaktig. Hadde masse el-slim 31.mars og litt i dagene etter (sjekka ikke så nøyaktig og tok heller ikke tester). Hadde sex lørdag 27. og ikke igjen før morgenen søndag 4. Oddsene er labre. Men! Om ikke mensen har kommet til søndag morgen begynner det å bli spnnende. Da MÅ det være 14 dager siden el. Jeg får alltid syykt vonde brystvorter når el er overstått, dette fikk jeg mandag 5.april.

Men=/ Kjenner jeg heksa rett kommer hu natt til i morgen eller natt til snøndag.

Jeg har tydeligvis en rar kropp. Kjenner ikke hverken mens-følelse eller gravi-følelse. Kjenner ingen ting. Ikke oppblåst, ikke sur, ikke øm noe sted osv. Sukk. I verste fall har systemet mitt tatt ferie og så kommer det ikke i gang igjen på dagesvis=(

Har bestilt el-tester og g-tester fra billig-tester.no. Tipper de er her lørdag ller mandag. Om ikke tanta har meldt sin ankomst innen da, brenner jeg av en stav eller tre;) hehe

Skrevet

Hanaomi!

Når har du termin?? blir nok ullevål jeg kommer til å føde på, enn du??

:)

Skrevet

En ting til Hanaomi.. Blogger du?? tror jeg har fulgt med på bloggen din i så fall :)

Skrevet

hmmm ja, jeg blogger....! hvor har du fulgt med bloggen min hen? er jo ikke sikkert det er med da... hehe hva heter den du har fulgt?

pst: har bare et innlegg i bloggen er på bim...

Skrevet

jeg fikk mensen i dag, så aner ikke når jeg skal føde ;-S

Skrevet

Klemmer til deg..fikk mensen jeg også..:-S

Bedre lykke neste gang ;) tror jeg kal begynne med el-testing..er det dumt det kanskje?det blir 3 pp denne gang som kommer...

Skrevet

uff, ja.. men noen må jo få mensen også :-)) vi takler det nok bra - etter hvert.. er ikke så bra i dag, men!

jeg tester el hver syklus, selv om vi ikke prøver. vi prøver ikke hver syklus, men jeg bruker cb monitor og synes det er kjekk info og få med meg. alt som kan fortelle meg noe er verdifullt :-))

før jeg kjøpte monitoren testet jeg bare i pp. når vi ikke hadde pp talte jeg bare dagene slik at jeg visste lengden på syklusen. jeg har alltid 14 dager fra el til tr.

lykke til neste gang du også :-)

Skrevet

Huff da.. så utrolig trist at du fikk mensen! Missforsto litt jeg da..

oenskebarn.blogg.no har jeg lest..

Lykke til neste gang!!

Skrevet

hm, ja, det er ikke min blogg ;-))

har et lite utdrag fra min her på bim.. (skriver et annet sted) vet ikke om noen får lest bloggen min her på bim.. synes det er dumt det ikke går an å legge inn kommentarer på andres blogger her...

Skrevet

btw har du to ulike nick? litt forvirra her..

Skrevet

Jepp er fortsatt meg, byttet nick!

Lykke til neste gang uansett!!

Skrevet

Æsj, så kjipt at dere ikke er gravide.. :( Fikk TR selv i går, så vi går for januarbarn. Men som forventet så er det helt ok at den kom, regnet ikke med noe annet denne pp. Har dere vanligvis 4 ukers syklus, eller varierer dere veldig? Jeg er fortsatt litt usikker, men vanligvis ligger jeg på ca 4 uker. Suger til meg litt babystøv fra alle dere gravide, og igjen: Gratulerer så mye:-D

Skrevet

Boka heter "Svangerskapet uke for uke" av Regan - http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2131224

Den er ganske tykk og forteller mer utfyllende om svangerskapet enn de andre bøkene vi har. Vi kjøpte den for en 50-lapp på Finn den dagen vi testet positiv :)

Vi har igrunn ikke gjort noe spesielt, egentlig hadde vi tenkt å vente til neste pp, av hensyn til barnet som kanskje ikke synes det er superkult å ha bursdag midt i jula, men "det går jo aldri på første forsøk, så la oss bare prøve med det samme, så får vi vurdere akupunkt eller hormoner senere ..." Men vi valgte den hustruen som visstnok er i den aller mest perfekte alderen for å bli gravid.

Skrevet

TR har plutselig bestemt seg for å ikke komme punktlig nå da. Ekstra irriterende når jeg vet hun er på vei. Regner med hu dukker opp i løpet av dagen, men skulle likt at hu kom i natt, så jeg kan få henne overstått og komme i gang med ny PP.

Denne tante rød skulle vært bannlyst. ;))))

Skrevet

TR kom i dag, så da var det over i ny pp. Visste jo at det var veldig usannsynlig at jeg kunne bli gravid denne måneden, men er litt skuffende likevel.

Skrevet

Gratulerer til alle gravide!! Oslojenta har jo virkelig lagt gullegget denne mnd'en, hihi :)

Her er det ikm idag, men ingen tr. Negativ test for noen timer siden så da er det ikke særlig håp igjen her. Lykke til alle dere som enda håper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...