Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åså har en "mageknip" i den ene eggstokken...ømt når eg sett me på huk og... rare mensmerta eg har...forandra menssmerta seg når man ha vor gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så moro at noen av oss får det til!! gratulerer alle sammen :-))

her har jeg hatt litt mensmurring i dag, etter voldsomme stikkinger nederst i magen i går, der jeg innbiller meg eggstokken sitter...

har IKM fredag, og tenker meg at TR dukker opp.... skikkelig dritthumør i dag...

Skrevet

Jeg er GRAVID weeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;D

1 pp med kun 1 dag med elskov ,i cant almost belive it!!!

*masse babystøv til alle jentene på

Skrevet

alle jentene på IKM 15 skulle det stå**********************

Skrevet

Gratuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeee :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

masssssse lykke til og kooooos deg :):):)::)

Skrevet

1000- takk fru tutta ;DDD

Skrevet

Hei hei!

Spennende å lese gjennom tråden her, og gratulerer SÅÅÅ mye til dere som er GRAVIDE :))) Hurra!! :)

Jeg henger meg gjerne på denne uka, med IKM på søndag, tror jeg. Klundret litt med eltester denne pp, for jeg har misforstått litt.. Trodde de var positive uansett farge på strek.. :P Så nå husker jeg ikke eksakt hvilke dag som var sterkest, men det var i påsken en gang. Kan ha vært tirsdag/onsdag, men jeg kan kanskje huske søndag også. Så vi setter IKM søndag den 18, da venter jeg ihvertfall ikke for kort :P

Imens venter jeg spent på deres tester, og krysser fingrene! Vi er så tidlig i prøvinga, bare noen få pp, så jeg er enda ikke så utålmodig som sist :) Prøvde lenge da, så jeg er innstilt på bortimot samme runden igjen. Men er evig optimist da ;)

Ønsker dere alle masse lykke til, gleder meg til å se om noen har positive tester i morgen!! :)

Hiv dere inni en vegg nå da, alle egg der ute i uke 15!! Klask, bom, og klor dere fast!! :)

Skrevet

Henger meg på her=)

Skulle egentlig ikke begynne første pp før neste syklus. Men håper likevel at "uhellet" har skjedd;) Dog er det veldig lite sannsynlig. Men, jeg håper enn så lenge tross dårlige odds=D

Hadde mest el-slim 31.mars. El har trolig funnet sted en gang mellom 1.april og 4.april. Testet ikke med el-tester. Greia er at mannen (av alle ulykksalige hendelser) fikk et vondt sår på forhuden akkurat el-uka, kan klarte virkelig nesten ikke å tisse en gang, så vi hadde ikke sex. Vi hadde sex lørdag 27.mars og ikke igjen før morgenen søndag 4.mars. Så, 95% sikkert at jeg har gått glipp av hele greia=(

Likevel er det noe annerledes denne måneden. Nemlig en helt merkelig greie: Jeg pleier alltid blir fullstendig rasende og ekstremt premenstruell ca 10 dager før ikm. Dette er faktisk et problem i forholdet. Denne ganger er dte ikke sånn. Er helt meg selv, fullstendig i vater og mannen er fra seg av begeirstring;) Aldri hørt om at fravær av pms skal være et gravo-tegn, likevel er det uvanlig. Mensen har ikke kommet. Livmortappen er hard. Ingen utflod. Tipper jeg har ikm mellom i dag 14.april og mandag 19.april.

=)

Grattis til dere gravide!!!!!!

Skrevet

bare to dager igjen til min IKM og jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så avslappet til dette... jeg har ikke sniktestet meg enda, og har mixete symptomer.. i det ene øyeblikket virker det som mensen kommer, i det neste kaster jeg opp (noe en annen på jobb også gjorde, så tenker det er noe som går...). Puppene er superømme og jeg kjenner verk i korsryggen mot halebenet + at jeg er mye trøtt.. alt dette kan selvsagt ha en naturlig forklaring.. til og med den buksestr jeg har gått opp på snart to uker kan forklares naturlig. Men! jeg spiste ikke så mye påskegodterier.. jeg har bare spist alt jeg har kommet over de siste to ukene...

jeg rasjonaliserer alt sammen.. og tenker at det som skjer det skjer.. samtidig så er det utrolig spennende, og jeg kommer til å få vanskeligheter med å akseptere en strek :-))

andre som har IKM i løpet av helgen?

Skrevet

EEEEEEEEEEEEEEG:)

eller ifølge babyverden sin syklusberegning så har eg den imårra å kan test positiv idag,men eg regna en mnd fra eg fikk mensen til eg skal få den igjen så det bli søndagen :)

lykke til med å ikke få mensen :)

Skrevet

ååå så spennende! lykke til til deg også :-)

Skrevet

Avslappet er sikkert bra :) Påstår de ikke at det er når man ikke prøver så hardt at det går?

Spennende med alle de symptomene ...

Skrevet

joda... de påstår det.. hehe men er helt på tuppa for negativt svar.. så er rolig av fortrengelse :-))) neida, det er en deilig følelse å bare nyte dagene og det hverdagene har å by på av stort og smått... :-)) så tar vi støyten til helgen... men det nærmer seg nå, og det merkes... ille spent!

Skrevet

4 dager til touchdown(testing) :D and counting :)

Skrevet

IKM i dag...tok en test på morgnen-negativ-så da er det vel bare å vente på tr tenker jeg...

Skrevet

IKM på lørdag her, men har fått litt teste-angst. Hadde tenkt å teste i går, men turte ikke. Er overbevist om at TR er rett rundt hjørnet.. :S

Gratulerer masse til dere som har fått positiv test (suger til meg litt babystøv ;)) og lykke til til alle oss andre. :)

Skrevet

Jeg er 11 dpo i dag, men har ikke klart å la vær å teste. Fikk såklart negativ i dag tidlig.

Nå er jeg veldig avslappet jeg også plutselig. Har vippet fra å være knall sikker på at jeg er gravid, til veeeeldig skeptisk til om jeg kan være det. Nå er jeg helt nøytral egentlig. Deilig :)

Alison, 4 pp

Skrevet

Ingen mens i dag heller. (Er man psyko når man stikker dasspapir opp i skjeden og derretter saumfarer papirbiten etter antydning til lyyyyserosa flekker?) Hehe. Men kan godt hende jeg har IKM søndag. Derfor er det ikke så lurt av meg å bygge opp denne positiviteten så mange dager før ikm. At jeg ikke har fått mensen enda betyr jo ikke noe annet enn at lutealfasen min i det minste er intakt.

Pleier dere å kjenne dager i forveien når dere venter mensen? Jeg tror ikke jeg pleier det, kjenner godt etter nå, og kjenner ingen ting.

Skrevet

Har ikm fredag men fikk ultra svak positiv test onsdag og torsdag!! blir så glad!! håper håper at dette holder og at ikke testene er feil!!

Skrevet

Ojoj, det er jo kjempebra, ønske tenkning!!! Testene er jo ikke feil så lenge kontrollstreken syns :))) Dette er artig altså :) Du tester vel igjen i morgen eller lørdag?? ;)

Cybele: Jeg merker ikke at jeg har mensen på tur. Merker det kanskje kvelden før, noen ganger. Andre ganger merker jeg ingen verdens ting i det hele tatt.

Det gjør dette litt vanskelig, vet ikke hva jeg kan forvente liksom.. Også er det sikkert mye nytt med denne kroppen etter ett svangerskap. Så jeg må begynne helt på nytt igjen. Har ikke tenkt over at jeg har ømme pupper før mensen, så forrige måned ble jeg jo så forventningsfull! Desverre kom TR, så jeg hopper ikke i taket av at de er ømme nå også. Det er sikkert TR på vei igjen. Har IKM på søndag, tror jeg.

Syns dere har gode holdninger her inne, og misunner roen deres ;)

Grunnen til at jeg er rolig nå er at vi ganske enkelt ikke har prøvd noe denne mnd, omgangssyken kom midt i el... :(

Så det er deres tur denne mnd, jeg tar neste :P

Krysser fingrene for dere alle!! :D

Skrevet

Håper du har rett :-))

Jeg tenker at det nytter ikke å stresse... om jeg blir gravid nå er jo bestemt for snart to uker siden! det som skjer det skjer uansett om jeg stresser verre :-) er ikke verre enn at vi prøver igjen! og det er ikke bare bare for oss. Dette er tredje forsøk med inseminasjon, og det blir tøffere og tøffere... og vi tenker jo inni mellom at "tenk om det liksom aldri går?" vi har alle oddsene på vår side, men likevel! selv om det er tøft har vi ikke tenkt å gi opp, da får vi aldri baby, og den tanken orker vi ikke....

nei, ta det med ro og nyt livet, det er viktig uansett og spesielt i pp :-))

jeg har ikm i morgen..

lykke til dere også!

Skrevet

Testet på morgenen og den var selvsagt negativ. Har aldri vært av de som får sene positive tester, så... Regner med TR kommer i løpet av kvelden - morgendagen. Utrolig skuffet...

Lykke til, til dere andre.

Skrevet

Da var det svart på hvitt! GRAVID 1-2 menstermin 26.12, det må jo være en drømme dag å bli født på ;) får nesten håpe jeg går litt over!

Ble gravid i januar og men spontanaborterte 16.02 i uke 6+4 så nå håper jeg bare at dette holder helt inn og at jeg slipper flere spontanaborter!

Lykke til med januar barn dere som det ikke klaffet for nå..

Skrevet

Der kom TR gitt....*hyyl* :(:-(:-(:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...