Hanaomi Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hei på dere! Nå ble det noen som har IKM uke 15, jeg for min del har fredag, men skal ikke teste før lørdag.. det tror jeg går greit... Jeg har ikke lyst til å sjekke før, hadde biokjemisk svangerskap sist - så er redd det samme skal skje nå. Hvordan går det med dere da? Masse lykke til alle sammen!
lykkeliten1 Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Håper det går bra for dere. Jeg for min del, som starta IKM uke 15 og hadde skikkelig troen. Nei nå kom jammen i meg TR. Då jeg har allerede falt av IKM uke 15 kan man trygt si. Åååå, blir så irritert. Ikke fant jeg EL denne månenden og TR kommer en uke for tidlig. Hva skjer da? Den har ikke satt igang for fullt alstå,men kommer rosa på papiret.Sorry... Dette var ikke ment for å bekymre deg selvfølgelig. Håper det går bra! Lykke til.. Nok en gang, veldig lykke til!
Hanaomi Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 uff, det var leit å høre!! men det ordner seg for deg også før eller siden :-))) hvordan testet du EL? jeg for min del bruker testpinner, det er det eneste sikre for meg, og så har jeg jevn/regelmessig syklus. Jeg hadde dag fem og seks hvor jeg var skråsikker på at mensen kom ka øyeblikk som helst, men nå har jeg ingen tegn, bare uvel og svimmel... tør ikke håpe denne gangen heller altså... blir ei veldig spennende uke!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg har IKM 13 April..og ingen syptomer dagen idag,på DPO 11. Det begynte så bra med halsbrann & kramper i mage/livmor område + fikk sopp (noe jeg aldri har hatt i mitt liv)- men fra DPO 9 har det vært vindstille gitt. Men vi har ikke riktig enda startet pp vår,hadde oss kun 1 dag denne syklusen-da mannen ikke var hjemme,så er veldig klar over at dette ikke kan gå den riktige vei desverre... Tok dessuten en NEG test ista, Såå..her er det no hope igjen.. *Masse lykke til alle* ;D
Kone&kone Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Nå kribler det skikkelig i testefoten her! Kona har IKM 13., hatt mange symptomer og gått opp en størrelse i BH fra dag 3. I dag snek hun seg til en EL, som var klar positiv, til i morgen tidlig har vi en CB klar ... Klarer ikke konse ... Tenk om det faktisk går på første forsøk??? Lykke til alle!
Hanaomi Skrevet 11. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2010 oooooooooojj!! gøøøøøøøøørrspennende :-)))
ariel 78 Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Hei:) Jeg har IKM den 13,men har hatt veldig vondt i korsryggen de siste dagene nå så jeg antar at TR er på vei:(( Håper selvfølgelig litt helt til jeg ser blod,men liker ikke denne ryggen.. Tester ikke før torsdagen evt. Lykke til alle sammen:)
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Hei på dere! Jeg ha IKM 13.April. NNoe symtomer ha dukket opp, suroppstød,murring nederst i magen, svimel,hodepinne og tunghet i bystene. Tørr ikke å teste enda, er litt redd at jeg innbildet meg de symtomene:-( Sender litt babystøv til dere og håper alt er bra. Masse lykke til alle sammen! Blir artig å følge dere! Klemmer<3
Kone&kone Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Kommer ikke helt over positiv CB i dag tidlig (12 dpo) - går rundt sånn: Det er litt rart, så mange år som vi har snakket om baby, og så plutselig går det på første forsøk ... Håper spiren holder seg på plass videre! Lykke til dere andre, måtte dere være like heldige!
Hanaomi Skrevet 11. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2010 Nå lurer vi fælt her... dag 5 og 6 hadde jeg ordentlig mensverk, var sikker på at den var like om hjørnet, gikk bare og ventet.. I dag, dag 9, er jeg bare kvalm og svimmel, ingen tegn til menstruasjon overhodet... brystvortene er så såre at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, alt er vondt! Disse dagene har kvisene blomstret om kapp med krokusen i hagen :-)) rart å føle seg som fjortis igjen! Har IKM 16.04, så mye kan skje til da... men vi lurer likevel... hi hi
Hanaomi Skrevet 11. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2010 ops... buksene jeg brukte før inseminasjonen kan jeg bare glemme å få igjen nå... måtte grave etter "gamle"/større bukser å ta på meg... føler meg veldig oppblåst....
Fru Tuttemor Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Har IKM den 18..tror jeg.. har litt surrete syklus så har ingenting på stell når det gjelder den...har mensmurringen i eggstokkene og kanskje litt PMS.. men vi får se om mensn kommer...er veldig spent..
Hanaomi Skrevet 11. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2010 uff... håper det ordner seg for alle her inne!! er jo bare snille piker her jo:-))) masse babystøv rundt omkring !!!!!
Kone&kone Skrevet 12. april 2010 #15 Skrevet 12. april 2010 Mm, hustruen klager også over at mange av buksene ikke går igjen... Nå har hun vært omtrent konstant sliten&trett siden inseminasjonen ... Det er visst jeg som henger på nettet mens hun nesten ikke orker røre tastene utenom jobben Litt spotting i dag, håper det ikke er et dårlig tegn!
Hanaomi Skrevet 12. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 12. april 2010 uff... vi får visst aldri roet nervene... :-)) håper ikke det er et dårlig tegn for dere :-)) jeg også har hatt svak farge i trusa, men ikke på papiret... så vet ikke hva jeg skal tro.. i dag har jeg hatt voldsomme stikksmerter nederst i høyre side, omtrent der jeg innbiller meg at eggstokken sitter :-) kjempebekymret! hadde tydelig mensmurringer på dag 5 og 6, så håpet at det var noen festesmerter... og nå denne stikkingen... så aner virkelig ikke.. ender vel med at tr kommer på fredag...
Kira - Gravid! Skrevet 12. april 2010 #17 Skrevet 12. april 2010 Har IKM lørdag den 17.4. Kommer sikkert til å teste på onsdag, men har ikke noe håp denne PP heller. Blir det noe, så blir det vel bare ett nytt kjemisk svangerskap... Lykke til til alle her.
Kone&kone Skrevet 12. april 2010 #18 Skrevet 12. april 2010 Hva i alle dager er kjemisk svangerskap? Hilsen nybegynner PS! Lykke til!
Hanaomi Skrevet 12. april 2010 Forfatter #19 Skrevet 12. april 2010 det hadde jeg ved forrige inseminasjoen, det fikk jeg forklart som en befruktning/kjempetidlig svangerskap, som ikke var liv laga, hvor man mister før IKM eller i forbindelse med IKM.. er utrolig vanlig da det er vanskelig å oppdage...
Februargutten Skrevet 13. april 2010 #20 Skrevet 13. april 2010 Jeg har IKM 18. april, og er kjempespent!!! Jeg tror jeg kanskje har hatt festeblødning i går, og bittelitt i dag. Kan ikke skjønne om det er mensen som har kommet for tidlig. For det første pleier jeg alltid å ha reglemessig mens, og for det andre er blødningen noe forskjellig fra hva den pleier å være. Krysser fingre for harde livet her for meg selv og alle dere andre! Alison
Kira - Gravid! Skrevet 13. april 2010 #21 Skrevet 13. april 2010 Ja, man kan vel kalle det en veldig tidlig SA. Egget blir befruktet og begynner å feste seg. Dersom man tester før IKM kan man få svake positive tester, men rundt IKM (TR kommer gjerne noen få dager forsinket) så går egget til grunne, løsner, og man får TR. Man mener visst at dette er så vanlig som at det skjer ved 50% av svangerskap, men kvinnene merker det ikke. De tolker det bare som en litt forsinket mens, eventuelt. De som vanligvis oppdager kjemiske svangerskap er de som prøver å bli gravide, da de gjerne tester før IKM dagen.. Jeg liker ikke navnet kjemisk svangerskap jeg da, for det får det til å høres nesten falskt ut, syntes jeg. Minner meg om når bikkjene er innbildt drektige. Tidlig SA eller at spiren gikk til grunne føles mer riktig å si for meg, men.. Hehe..
Kone&kone Skrevet 13. april 2010 #22 Skrevet 13. april 2010 Ah, takk for forklaringen! Ene boka vår sier at 75 % av befruktede egg ikke fester seg, så vi har jo gått og holdt pusten. IKM i dag og ingen mens.
Smurfeline87 Skrevet 13. april 2010 #23 Skrevet 13. april 2010 Så spennende med dere som ikke har fått tr enda!! Selv har jeg ikke ikm før på lørdag, men kjenner håpet ikke er av det helt store slaget. Jaja, det som skjer det skjer. Skal i hvert fall ikke klage på innsatsen denne pp, så er jo litt håp i det minste.
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 13. april 2010 #24 Skrevet 13. april 2010 Hei! Liten oppdatering fra min side. Tok g-test i går kveld og den var positiv:-), det var ingen tvil på det, fram til i dag. Eller bedre sagt fram til en halv time siden, da kom det noe lyse rosa spotting. Håper så veldig at TR holde seg unna og lille spiren bli sittende. Men lykke til alle som fortsatt venter på TR. Spennnende å følge dere,ja;-) klemmer
Fru Tuttemor Skrevet 13. april 2010 #25 Skrevet 13. april 2010 Har IKM på søndag å dagen går sååå sakte....Hadde konisering for en uke siden og kommer rosa utflod hele tiden så jeg vet ikkje om mensen har meldt at nå kommer jeg snart eller om det bare er fra operasjon..tør ikkje teste,er den positiv så kan jo mensen komme for det :-/ må nok bare vente...Lykke til alle dere andre her .) Ambar jeg krysser fingrene for deg :D:D :):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå