¤vimsa¤ Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Har veeldig lyst på denne vognen, så vil jo helst ha positive tilbakemeldinger men selvfølgeig negative også. Er det noen her som har gode erfaringer og vil anbefale den? Jeg er klar over "veltefaren". Vi har allikevel bestemt oss for vogn med 3 hjul men er nå litt usikker på hvilken som er best. Kriteriene blir da: 3 hjul, forhjulet må kunne låses,og helst stort dekk i front, oppblåsbare dekk. Jeg har en veninne som har dette og jeg har trillet barnet hennes mye på grus, "pene" skogsstier, fjellstier, asfalt, vinterføre (på vinterføre har jeg funnet ut at jeg synes å låse forhjulet har vært et must!) etc og vært superfornøyd Det finnes for mange vogner å velge i, men håper jo at vi har havnet på rette valg...
¤vimsa¤ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2010 dytter litt i denne, i håp om få svar
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg har valgt Easywalker, den står i hus og er veeeldig fornøyd! Jeg har fortsatt babyen i magen og ingen erfaring fra før, men er veldig fornøyd ut ifra vognen letthet, og at bagen er ganske stor til å være en lettvogn! Jeg har dog kjøpt Quattro (m 4 hjul) da denne er mindre sammenleggbar og litt stødigere....syns jeg! Forhjulene er lette å låse, bagen er stabil, lett å ta av understellet. Mange barneseter passer på understellet og den er suuuperlett! Jeg gir kun gode tilbakemeldinger:)))
Pinnus Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg har også kjøpt denne, og har også babyen i magen:) Så heller ingen erfaringer, men har satt den sammen og syns overhodet ikke den virker ustabil. Har dog bare trillet den i gangen;) Syns bagen har god størrelse, den er god å trille, superlett å slå og ned. Gleder meg vanvittig til å bruke den! De har salg på den på kids and care nå! Tok 4 dager fra jeg bestilte til den stod i stuen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå