Gå til innhold

Hva vil hormonell ubalanse si...(positiv EL test i dag også?...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for moro skyld tok jeg en EL test nå nettopp, er litt usikker på syklus etter fødsel og amming, så fikk min første mens siden forrige graviditet for nesten 14 dager siden (23 mars). Testet litt med EL tester etter blødningsstopp, og de var negative fram til 4 april, var det vel..etter en 28 dagers syklus forventet jeg EL den 6 april, så tenkte at dette stemte, den 5 april var teststreken negativ/mye svakere enn kontroll streken. Så tenkte vel at EL er på gang, de siste dagene har jeg hatt økt utflod, noe som kan minne om sånn kroppen min tidligere har reagert på EL, og det kom jo i seneste laget, dersom EL allerede har funnet sted.. ihvertfall, tok en EL test nå, og jeg tolker den som positiv.. (billigstrimmel), teststreken var meget like den andre. Så leser jeg på pernille.info om at positive EL tester flere dager på rad, evt hele tiden, kan tyde på hormonell ubalanse. Noen som vet hvilke hormoner som ikke er i balanse?? kan også tyde på svangerskap, tror nok ikke det er det....det klaffet liksom aldri helt med sengekosen i forhold til en evt EL i begynnelsen av mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...