Gå til innhold

Når ga kvalmen seg for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kvalmen for meg kom i uke 5, er nå i uke 7, og er så LEI av å være dårlig.

ER nysgjerrig på i hvilken uke den ga seg for dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj, håper den gir seg snart da :) jeg er i uke 6+3 og har ikke hadt kvalme enda... håper jeg slipper!!

god bedring til deg da :)

Skrevet

Min kvalme gikk bort i uke 17. Kvalmen pleier å gi seg etter de 12 ukene en gang :)

Skrevet

Min kvalme forsvant som dugg for solen 9+0 , så kan vel betegne meg selv som heldig! håper du er like heldig :)

Skrevet

Heii

min kvalme ga seg i uke 13 .. gud så deilig det var !

Men jeg brekker meg fortsatt veldig lett , av å pusse tenner og av å ta piller , jeg er i uke 23 nå

Den går nok snart over :D

Skrevet

I dag !!! :-D

Har vært skikkelig dårlig siden uke 7, men har den siste uken merket gradvis bedring og har hatt min ørste kvalmefrie dag i dag på 11+ 4.

Hold ut og lykke til :)

Skrevet

Hei, har vært skikkelig plaget med kvalme siden uke 6, har i dag min første dag uten kvalme og er 10+4. Er redd for å tro at det er sant. Håper sånn på at den værste kvalmetida er over.

Skrevet

Hei hei.

Off vet akkuratt hvordan du har det.. Kvalmen for meg kom i uke 5, er nå 10+6. Er fortsatt veldig kvalm, men har noen timer midt på dagen der jeg er litt bedre. Forventer at kvalmen forsvinner litt etter litt nå. Jeg er fullt sykemeldt, ligger mye i senga iløpet av formiddagen. Så dagene går seeeeeint. God bedring.. og lykke til

Skrevet

Takk for svarene, folkens!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...