loligoga Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 hei. har ei lita tulle her som får morsmelk og litt ekstra morsmelkserstatning da jeg ikke har nok melk selv. det er gått 5 dager uten bæsj i bleia. er dette normalt? hun er i sin andre leveuke.. hun spiser og sover og virker tilfreds. promper gjør hun også. flere som har en bebi som ikke bæsjer?
Gjest eelis+kian Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Jada, det er normalt. Så lenge hun ikke plages, ville jeg tatt det med ro. Noen bæsjer ofte, andre bæsjer sjeldent.
kladde Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Får hun kun morsmelk kan det fint gå 14 dager og det er helt uproblematisk. De som får MME skal imidlertid bæsje oftere for de KAN bli forstoppet.
ulydia Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Hmm, eg er litt usikker på denne. Når det gjeld brysternærte barn, kan dei gå opp til 14 dagar utan avføring og dette er heilt normalt. Når det gjeld barn som bare får morsmelkserstatning, så skal dei ha avføring kvar dag. Men korleis blir det med barn som blir delamma? Her hadde eg spurt helsesøster om eg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå