Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg hadde mensen rundt den 22mars, har hatt EL, når kan man da evt kjenne små ting.. jeg leter ikke etter noe form for sympt. og regner ikke med noe som helst MEN, har begynt å brekke meg av dårlige lukter :/ :/ :/ Mamma spurte igår om jeg var gravid, helt ut av det blå. lo og sa nei absolutt ikke.. men lukter går ikke lenger men det er da virkelig IKKE mulig, å kunne reagere så raskt? *huske anonymknappen,for dette var flaut *
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 ja, man kan det, jeg reagerte på lukt, og hadde rar smak i munnen 3 dager etter EL! og fikk bekreftet graviditet 3 uker senere, så det er fullt mulig
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 såpass ja :S :S Trudde ikke det var mulig å gå såå fort! Har en fra før, og eneste "tidlig" symptomer da var EKSTREME mens smerter... men idag tok det helt overhånd, så utrolig kvalm av visse matlukter som kom fra nabohuset..som gikk rett inn til oss.. Hadde sex et par dager etter mensen, og videre utover EL... Grunnen til at jeg begynte å tenke litt ekstra på det, er for at mamma spurte meg... akkurat som hun visste noe jeg ikke visste! Magen er oppblåst men det er den vel kanskje alltid. Hehe.. men det med denne lukta, og sånn "sur" smak i munnen,som er nesten samme som at du skal kaste opp.. Har jeg hatt igår og idag. Lenge til jeg skal ha mensen igjen, sp jeg får se.. Regner jo ikke med at jeg er gravid, i det hele tatt, men....plutselig var det en liten sjanse? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå