Gå til innhold

babyjogger eller urban jungle?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:) Trenger tips.. Snart to år.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Urban Jungle. Har dessverre ingen erfaring med Babyjogger...

Skrevet

Fortell! :=) Gode hjul? Bra på ulendt terreng? Hvilken årsmodell? Er det stor forskjell på 08 og 09-modell? Hvor gammelt er barnet?

Skrevet

Og finnes det et slags spebarnsinnlegg, ikke bag, som man kan legge inn til babyer?

Skrevet

Jeg kjøpte baby jogger når datteren min vokste ut av urban jungle. Baby jogger er større og tåler opptil 45 kg. Supre vogner begge 2. Vi hadde ikke bil den gangen så det var supert med baby jogger for å komme seg rundt. Vi brukte den fra eldstejenta mi var 3 til hun var 5. Hadde den med på ferie flere ganger. Den blir helt flat når man legger den sammen.

Urban jungle brukte hun fra hun var 1-3.

Skrevet

Kan du si mer om u.j. da? :)

@@Irriterte du deg over at den er bred bak v hjulene?

Skrevet

Nei, det er en såpass god vogn på alle andre måter, at jeg lot ikke det avgjøre for å si det sånn. De eneste gangene jeg merket at den var bred bak var når jeg skulle gjennom ordinær kasse i butikken. Jeg endte da opp med å konsekvent velge kassene beregnet på rullestol. Gikk så fint så:).

UJ er litt "lunere" og jeg hadde inntrykk av at de sitter og ligger mer beskyttet. UJ er nok bedre for små barn, men med en gang datteren din blir 3 så er Baby Jogger en bedre vogn. Og den er bedre å trille.

Skrevet

Takkk! :)

Vet du om det er stor forskjell på årsmodellene? tenker på å kjøpe en brukt, og den er 08-modell.

hi

Skrevet

Urban Jungle, tenker du på? De har visst bare blitt bedre og bedre. Jeg synes de eldre modellene ser bedre ut fordi de er så enkle i designet:).

Den jeg hadde var nok en 04-modell. Har venner som har de nye. De er veldig fornøyd. 08-modell er sikkert veldig bra.

Skrevet

Takk igjen! Urban j ja.

Og en ting til, leste i en test (hvor den ellers fikk meget bra) at håntaket kunne være litt slarkete.. Merket noe til det?

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke i det hele tatt. Husker ikke hvordan håndtakene er nå, men jeg måtte ha håndtaksforlenger før siden jeg er høy, men nå tror jeg man kan justere håndtaket....Har Bugaboo jeg, med min yngste datter. Er helt forelsket i den:).

Skrevet

den er fin, men syns ikke hjulene virker like sollide! :) Mest en byvogn, vel?

Skrevet

Men hvis man må velge en vogn da? :)

Han er 19 mnd, og en til på vei som tar over etterhvert Den minste kommer vi til å bære mye og særlig i begynnelsen.

Derfor også deilig å ha en lett og god vogn til å trille eldstemann.

Baby jogger er kanskje mer solid?

Flere erfaringer her inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...