Gå til innhold

Har jeg gått fra pcos til pco? store problemer med å bli gravid med pco også?

Anbefalte innlegg

Nå er hormonnirvåene mine bra igjen, gått ned 5 kg uten ekstra pes (er ikke overvektig) , regelmessig syklus og har el (men el kommer av kun av pergo). noen som vet om jeg har kvittet meg med pcos? cyster (og kanskje manglende el) er det jeg sitter igjen med. dette klarte jeg da å forandre på 3 mnd. så jeg er veldig glad for det;) men jeg blir enda ikke gravid.. er det et stort problem å bli gravid med pco også?

Fortsetter under...

Heisann! jeg fikk for 14 dager vite at jeg har Pco. Vi har prøvd over 2 år og 4 mnd så for oss er det vanskelig og bli gravid. I morgen skal jeg ta blodprøve for å sjekke om jeg får EL av meg selv.

takk for svar;)

ja vi med pco får jo cyster istedenfor klare egg som jeg forsto.. men nå går jeg på pergo og får el av den. og den skal jo også hjelpe til på eggmodningen. får også metformin i håp om at cystene skal forsvinne. så da tenker jeg at da måå det jo bare gå - selv om det ikke er så enkelt. hva sa legen din idag ang. el og hva du kunne gjøre med det da?

jeg var bare på labratoriet i dag, var ikke innom legen. Men gyn-legen sa at jeg kunne prøve å gå ned litt i vekt, da kanskje den ble normal. Men jeg har jo ikke gått på prevensjon siden vi ble ilag for 7 år siden. Og da var jeg enda tynnere. Så synes det er rart at jeg ikke har blitt gravid enda. Klaffer vel for dere snart!:D

Annonse

nei jeg synes ikke 75 kg er mye. han nevnte vektnedgang til meg også selv om jeg ikke er overvektig - fordi jeg har gått opp 18 kg på 2 år=( gikk så fort opp i vekt uansett hvor mye jeg trente. jeg veier nå ca 65, sies jo at litt vektnedgang er bra og nå har jeg jo gått ned 5 kg;p

spent denne pp også men prøver å ikke ha for store forhåpninger og tar det litt rolig i steden.. er nå 5 dpo;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...