Lillemy36 Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 når dere testet med fertillitetsmonitoren, fikk dere da høy fertillitet på andre dager enn forventet ift sykluslengde?? kom eggløsning på en helt annen dag enn forventet?? vet ikke om jeg fikk fram det jeg mente:-))
Hanaomi Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 første gang jeg brukte den fikk jeg høy så og si hele syklusen.. svidde av alle 20 testpinnene... og EL kom nesten en uke for sent. Vet ikke om det har noe med monitoren å gjøre, at den ikke kunne registrere før eller noe sånt.. men tror heller det hadde noe med meg å gjøre, jeg hadde trent hardt i 4 uker, og sånt utsetter både det ene og det andre...
Gjest Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Første syklus hadde jeg oxo 19 dager med høy. D virker å være ganske vanlig for monitoren å ha en slik "tilvennings" mnd... Men siden virket den heeelt etter boken Nå er jeg gravid, og akkurat denne syklusen vil jeg si at d er 100% takket være monitoren. Jeg fikk nemlig EL en helt uke senere enn vanlig
Lillemy36 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2010 det jeg lurte på var om dere fikk en sånn "aha var eggløsning på den dagen i syklusen, da har vi jo bommet før"?? vi går jo ut ifra at EL er på ca dag14, men slettes ikke alle har jo det.... og ikke alle EL testere er så pålitelige heller.... lurte bare på dette ettersom så mange blir gravid etter 2-3 sykluser når de bruker denne:-)
Lillemy36 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2010 Ja dere sa jo noe om d begge to egentlig...leste litt fort... var dere da klar over fra før at den brukte å være 1 uke senere enn vanlig?? eller kan det være at noen har el til forskjellige tider hver syklus...??
Lilledrøm Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Jeg er igang med monitoren for første gang denne mnd og er veldig spent,, Er nå på dag nr 7, ) Vet noen av dere om Pergo har evt noen invirkning på en slik monitor ?? Bruker ikke pergo,men Hvis en skal igang med det evt,,MEN håper jeg ikke trenger det da
Lillemy36 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2010 jeg er også på første periode med denne og det er spennende, jeg er på dag 10 i dag og der er ikke skjedd noe ennå på fertillitetsstausen. da hører vel du også til i uke 17 sånn som meg:-) meld deg inn i tråden vår da:-)
Vårbarnet med to små Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Jeg ble nok gravid bare pga av monitoren. For vi begynte å ha sex med en gang den viste høy fertilitet, og fortsatt da den viste eggløsning. Og det var på andre tidspunkt enn før jeg brukte monitoren. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den noen måneder tidligere, for det klaffet på første forsøk etter at jeg hadde gått til innkjøp av den. Men, måtte jo svi av alle 20 testpinnene da. Men hva gjør vel det, nå som jeg endelig har en liten spire.
Kone&kone Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Kona brukte monitor en syklus før vi begynte å prøve, hvilket var greit, så vi var forberedt på at vår monitor hoppet over høy og gikk rett til optimal. Og så gikk det på første forsøk (Vi kjøpte monitor siden kona har hatt ujevne sykluser, 27-35 dager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå