Gjest Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Så forbredet meg på TR i dag, eller små spotting noen dager til.. Men nei da, i dag er det null tegn på noe, ingen smerter/mens murring, eller noe som helst. Så da får man vente videre da, har jeg ikke TR på besøk før fredagen, så tar jeg en graviditets test da :-) I helga blir det full pakking av alt som skal være med oss til huset neste uke <3
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Så spennende:D lykketil , det blir morsomt! Venter fortsatt på TR selv. Ingen tegn på det enda. Men innstilt på at den kommer snart!!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Jeg spottet før ikm... Har ikke fått mensen heller ! Er nå 6 uker på vei =) LYKKETIL !!!
M-81 gravid med førstemann:-D Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Heisann) jeg er helt ny i gemet her, har ikke barn ennå, men vi skal prøve i juli....Spennende.. en hva betyr spotting? Og hva står TR for...
Lille diamant Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Så spennende lilleDina Jeg oppdaget også litt spotting igår og litt idag, og har ikm 13.april. Fikk positiv test idag, men tørr ikke glede meg før ikm er overstått.. Så får håpe for vår del at spotting er positivt! Masse lykke til med flyttingen og testingen etterhvert
Supermamm Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Lykke til, håper det er et tegn! Krysser fingrene for deg! Og lillediamant: gratulerer så mye!
..snøklokke.. Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Oh, så spennende!! Kanskje en festeblødning?? Lykke til:))
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Lilledina<3 fått noeTR enda? Ikke noe tegn her enda selv. Har utflod da? Skjønner ingen ting jeg. Mener utfloden blir borte når man skal mens? Hmm..
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 : Spotting:brun/rød/rosa utflod man gjerne får før mensen. TR: Tante Rød - menstrutasjon Hei! Håper på positiv test for deg. Lykke til med flytting også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå