Gå til innhold

Positiv test på dag 33:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ER faktisk mulig altså! Jeg trodde ikke mine øyner! Da kan jeg faktisk lokalosere festesmerter og tid for befruktning.. Herregud.. Min kjære man vet ikke noe enda, jeg og ungene lager frokost akkurat nå.. Får vekke han snart og fortelle. Å jøjje meg.. Jeg som ikke var sikker på å ha hatt el en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye ;-D og lykke til ,-)

Skrevet

Gratulerer så mye :-):-)

Skrevet

Gratulerer så mye mumintrollet :D :D

Skrevet

Så utrolig gøy!! Gratulerer så mye og ha en riktig GOD JUL!!!!!! Dette blir julegaven over alle! Jeg også vil, men sarser på januar nå! Håper det skjer snart, for uten p-piller blør jeg noe helt forferdelig:-(.

Kos deg masse!

Skrevet

Julegaven over alle ja, helt klart:) Dette kom nesten som et sjokk.. Kankje det var damiana og wild jam som gjorde susen? Har aldri prøvd det før.. Da følger jeg deg over til 1 tri Snuppeluppa:)

Skrevet

Kan man forresten bruke wild yam når man har blitt gravid?

Hvilke andre tilskudd trenger man nå egentlig? Jeg tar mye rart skjønner du..

En ny verden som har åpnet seg for meg her nå ;)

Skrevet

Snuppeluppa; jeg tror ikke man skal bruke wj når man er blitt gravid. Det skal kun tas frem til ikm.. Når har du beregnet termin? Hos meg ser det ut som ca 16 desember:)

Skrevet

Rundt den 22 desember her.. Da kutter jeg ut wy nå. Kjøpte en pakke med kosttilskudd for gravide i dag så da går jeg over på dem :)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

GRATULERER :-D

Så ble du altså en av de heldige som klarte å presse seg inn i 2010 ;-) hehe. Kos deg med den voksende magen.

Skrevet

Gratulerer så mye Mumintrollet! Så kjekt å lese at du er gravid :)

Lykke til med svangerskapet :):)

Skrevet

Gratulerer så masse Mumintrollet!:) Jeg tenkte at du hadde blitt gravid! Siden du hadde gått så lenge over IKM:) Koslig nyhet!

Skrevet

Tusen takk allsesammen:) Jeg krysser alt jeg har for dere i tiden fremover. Jeg er litt "opp i årene", blir 34, men den første jeg måtte ringe når mannen var informert var min mamma, og fortelle at hun skal få sitt tredje barnebarn.. Det var koselig det:)

Igjen, lykke lykke til fremover! Jeg snikpiker inn her inimellom jeg:)

Skrevet

Gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer så mye!! :D

Håper jeg kommer diltende etter om ikke så altfor lenge!

Lykke til!:D

Skrevet

Gratulerer så masse Mumintrollet! Det blir årets beste julegave. Jeg tror vi har termin ganske likt. Tror jeg kommer til å få termin rundt den 16. jeg også :)

Skrevet

Utrolig gøy å lese at du er gravid:-D! Kos deg masse med spire i magen. Lykke til;-)

Klemmer

Skrevet

Så utrolig morro! Gratulerer så masse Mumintrollet! ----(@

Skrevet

Weeeeeee! Gratulerer så mye!!!!!

Da har vi også ganske lik termin. Tror min er mellom 14-16 desember!

Snakk om julegave!

Sees på 1. trimester! Gled deg du også!!!

Skrevet

Tusen takk for alle lykkønskninger:)) Dere som er graverte ser jeg på 1 tri håper jeg, men er ikke så mye trafikk derinne! Dere andre håper jeg snart følger etter!! Akupunktur fikk igang el hos meg (har pco) og damiana og wj var kanskje det som skulle til. Anbefales.

Stor klem til alle dere prøvere som har holdt på lenge!!

Skrevet

gratulere så mye;);)

håpa spira sitter i 9 laange fine mnd,kos deg masse med babymagen å send litt babystøv hitover er du snill:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...