Hellejenta Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hvorfor er det bestandig mor som må stå opp med barn i helgene? jeg orker ikke å sparke far ut av senga! Jeg kjenner at jeg er lei lei lei!
tante grusom master of law Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Fordi far er en tulling? Her står far opp med ungen i helgene, begge dagene! Fordi jeg grunnet jobb står opp tidligere en dem på hverdagene. Han står opp tidlig i helgene, og når jeg blir vekket kl 9 så legger han seg en liten time, hvis vi ikke skal noe spesielt. Deilig!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Far står opp først som regel. Fordi han trenger mindre søvn og likevel er våken.
Gjest sug lut Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Det er klart bedre å stå opp selv enn å hisse seg opp til noen andre gjør det. Pluss at ingen unger bør ha følelsen av at foreldrene gjør hva som helst for å slippe. Her er alle oppe omtrent samtidig i uka, så medmindre noen skal noe spes eller har vært uhorvelig seint ute kvelden før deler vi på helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå