Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Liker dere det? Det gjør jeg. Er kjekt tidsfordriv og god hjernetrim:)
blond Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Feil måte å trimme hjernen på for meg, er nok mindre smart.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Nei du er nok ikke det!! Jeg er ikke noe flink i kryssord, men det er jo mye trening bak de som er flinke da. De løser ikke dobbelt side kryssord første gang de prøver. Jeg liker best de jeg får opp innen rimelighetens med tid.. Sudoko har jeg fått dreisen på. Det er veldig kjekt. Der vet man jo svarene iallefall, tallene, er bare å finne riktig rute til riktig tall.. Verre med kryssord når det er 90% ukjente ord hehe..
blond Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg liker iq-tester av typen få en ring bort fra en taubit og en treramme. Da er jeg opptatt og stille i evigheter,
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2010 der eier jeg ikke tålmodighet. Blir så sint. samme med sånn type Ikea ting, kom i titusen små deler og la meg få komme hjem når det er ferdig skrudd sammen..må ha noen nye skap nå, og kjenner jeg får vondt i magen bare ved tanken på at de må skrus sammen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Ja, innimellom. Da jeg var yngre(les før dataens inntog) var jeg ganske ivrig på kryssord.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Digger det!! =D Spiller sudoku om kvelden noen ganger (på maskin) når jeg har masse og tenke på, for da glemmer jeg det og da sovner jeg =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2010 Er det sudoko på nett du spiller?
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Hvis det er meg du spør så er det på en liten sudoku maskin kjøpt på obs.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 ja, liker begge deler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå