Gå til innhold

Har dere vært i amerika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke. Men jeg vil en dag.. Og da har jeg lyst til en måned og få med meg litt flere plasser:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kunne vært moro å være i Hollywood for å glo, men passer vel ikke helt inn selv, kremt...

Skrevet

Jeg tror at alle passer inn i Hollywood da.. Skal vel en del til for å skille seg ut der vil jeg tro.. Kunne vært morro bare å vært en sånn plass og bare sotte på en benk en hel dag og sett på alle folka som gikk forbi..

"sett deg på en benk en times tid, det går så mange rare folk forbi"

Skrevet

Nei, har aldri vært der, men jeg har forøvrig blitt innvitert en gang, men jeg hadde ikke mulighet å reise, innvitasjonen står vel forøvrig åpen ennå, har familie i florida.

Skrevet

Vi "bodde" i Houston et par mnd da jeg var liten og min pappa gikk paa skole der. Selv om jeg var ikke mer enn 7 aar gammel da saa har det gjort sterkt inntrykk og jeg har en del minner derfra.

Skrevet

Ja, og der bodde jeg store deler av barndommen. Når barna er eldre vil jeg gjerne leile en bobil og reise lenge. For meg er vel USA alt annet enn florida og la, og jeg vil gjerne vise barna mine landsbygda, naturen og et par storbyer jeg elsker.

Skrevet

Blond, tuller du? Alle er jo blonde i Hollywood!

Ikke bare har jeg vært i USA, jeg er i USA. Da jeg var mye yngre og drømte om å se Amerika, tenkte jeg at et år på college ville være en fin måte å gjøre det på. Det er blitt til 25 år, gitt! Ikke fordi USA er så fantastisk, men fordi jeg elsker denne lille byen jeg bor i. Og mannen min, naturligvis....

Skrevet

Vi har vært i Florida og Bahamas. Har lyst å reise til California så vi skal tilbake en gang.

Skrevet

Har aldri vært der. Men håper vi kan dra dit en gang. Har en del slekt der som det har vært morro å hilst på:)

Skrevet

I all fortrolighet: jeg trenger et par liter silikon og en kmi på ca 16 for å passe perfekt inn i H. Jeg har for lite av det ene og for mye av det andre, forøvrig ikke noe problem!

Skrevet

Ja, det har jeg :-) mange gode minner!

Skrevet

Ja, selvfølgelig, det holder ikke å bare være blond. Silikon og botox er også must'er. Jeg har notert meg at de fleste i Hollywood og omegn går rundt med nebb i stedet for vanlige lepper for tiden. På TV, da, jeg har ikke vært der selv på 25 år.

Kom til Iowa i stedet, du, her kan man se ut hvordan man vil!

Skrevet

Nebb istedet for lepper, hehe, så bra sagt!! Skal banke på døren din når jeg kommer til Iowa, Tokatter! DET hadde vært noe det!

Skrevet

Har bodd et halvår i Florida.

Eller i paradis som jeg heller kaller det :o)

Skrevet

Ja, det hadde vært noe! Bare kom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...