Gå til innhold

Er dere mørkredde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg. Jeg liker meg ikke i mørket. Jeg går ikke i kjelleren når det er mørkt. Går ikke alene på landeveier når det er mørkt. Og iallefall ikke i skogen uææææææææ når det er mørkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg er ikke møkredd.

Skrevet

Hm, vet ikke om jeg skal svare ja eller nei på dette spørsmålet, måtte vel venne meg til det når jeg bodde alene, men kan ikke si at jeg syntes det var så gøy.

Om jeg er ute med ungene, og vi må gå gjennom et mørkt skogholt eller noe, så er jeg ikke så høy i hatten, og når eldste da sier "hva er det, jeg hørte noe" så viser jeg ikke min redsel, men prøver å finne en fornuftig forklaring på det.

Så, ja, jeg har nok en mørkeredd liten unge inni meg;)

Skrevet

Ja litt. Jeg kan fele når jeg har lagt meg og må skru på nattlampen. Men er ikke redd for å være hjemme hos meg selv alene.

Jeg er også litt redd om jeg går ute når det er mørkt og lite hus ol i nærheten. Men det er ikke for at jeg er redd for "bøen" eller hva jeg skal si som jeg var før. Det er jo faktisk for at jeg ofte leser at det skjer ting. Så egentlig er det bare en gammel vane at akkurat den siste kun gjelder om kvelden når det er mørkt =/

Skrevet

Nei, eg er ikkje mørkeredd. Gjer meg ingen ting å vandre rundt ute om natta. Det er sjølvsagt ubehageleg om det er stummande mørkt, men då fordi eg ikkje har lyst til å snuble i noko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...