Gå til innhold

Nattskriking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå har hun begynt med nattskriking. Sitter og hører på det nå faktisk, men kan ikke gjøre så mye, ingenting hjelper. Begynte natt til igår. Hun skriker rett og slett i søvne... Er så fælt å høre på. Men, har lest litt om det på nett og ser at der er en del babyer på hennes alder som har dette ja (6,5 mnd). De sier jo at nattskrekk ikke kommer før ved 2-års alderen, men siden mange babyer har det så må det da gå an å ha det før?

Uff, nå skriker hun så sårt, blir helt stresset... mannen prøver å roe. Inatt så tok jeg henne tilslutt opp for å trøste, men da våknet hun og alt ble bare værre, så må nok bare la henne gråte ut mens en av oss sitter ved sengen og stryker henne... Noen andre som har opplevd det samme?

Gjest Kira06
Skrevet

Huff, det er så fælt å høre på!

Vi har hatt det samme her stort sett hver eneste kveld, men heldigvis sjelden på natten. Sånn cirka en time etter at hun har sovnet for kvelden, så begynner hun å skrike. Ser at hun ikke er våken, fordi de første gangene jeg tok henne opp skvatt hun skikkelig. Og begynte å gråte enda mer. Hun har kvelder hvor hun gjør det flere ganger, men heldigvis sjelden etter kl 23.

Det jeg har funnet ut som roer henne, er hvis jeg bøyer meg over sengen hennes og holder armene rundt hodet hennes. I tillegg hjelper det at hun hører pusten min mot kinnet/øret sitt.

Håper det ikke varer lenge for dere, fordi det er utrolig slitsomt. Og ikke minst, fælt å høre på.

Skrevet

Takk for svar!

Vi endte med å bare ta henne opp, orket ikke høre på mere. Og hun var veldig stakkarslig lnge etterpå, hikstet og så så trist ut. Men fikk lagt henne igjen, og da sov hun et par timer før det var på'an igjen. Også da tok vi henne opp, det var kl 5, og satt oppe og koste og lekte til frokosten kl 6.

Håper ikke dette varer lenge nei... uff, det gjør vondt i mammahjertet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...