Gå til innhold

innlegg nr 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk beskjed om å lage to innlegg så må jo gjøre minst det da.. dette er det første.. og det handler om:

klær!!

hvem kan med hånden på hjertet si at de har nok klær? Klær til en hver anledning?

Har vi egentlig for mye klær?

Jeg føler jeg går litt igjen i de samme klærne. Så selv om det egentlig er nok klær i skapet mitt så bruker jeg langt fra alle plagg som er der. Og føler stadig at jeg burde hatt noen nye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mer enn nok klær, men ikke som jeg trives i. Noen plagg bruker jeg i stykker mens andre klær er omtrent ubrukte i lange tider. Ikke veldig flink til å handle klær med andre ord.

Skrevet

Je ghar klær, men kan vel ikke si at jeg har klær til enhver anledning, dvs graver jeg dypt nok så finner jeg sikkert noe, men er nok ikke klær som jeg trives i til enhver anledning.

Har litt lite hverdagsklær også. i allefall hverdagsklær jeg trives i.

Skrevet

Jeg har nok hverdagsklær, men litt lite finklær (som faktisk passer) og litt lite sko til litt finere enn hverdags, men ikke finsko. Har også litt lite yttertøy, spesielt jakker.

Skrevet

Jeg har ikke nok klær, men det er pga at jeg har måttet bytte ut hele garderoben det siste året. Og det er dyrt det...hehe:) Men alle klærene er iallefall nye....hehe :P

Skrevet

Synes det er morsomt at du lar deg inspirere av Solstad når du skriver innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...