Gå til innhold

Redd... --

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, selv om graviditetstesten var negativ. Fikk bekreftelse av lege idag. Det jeg lurer på er vil jeg få godkjennelse til å ta bort barnet? Jeg har dessverre passert 12 uker, men ønsker ikke beholde:-(

Kanskje ikke det en spør om i "offentlighet" men jeg prøver uansett. Det er ikke meningen å såre eller støte noen. Jeg er redd og spør..

Takknemmelig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

uff skjønner godt at dette er en vanskelig situasjon for deg... trenger en dato/nick å føle på.... hvis du ikke vil legge det ut her, kan du sende meg en pm!

Skrevet

her er nick også;o)

Blir veldig takknemmelig for svar!

Skrevet

Hei.. Det er jo ikke vanlig, men jeg har en følelse av at du kan gjøre det pga du ikke viste du var gravid, men trur da det står på at du må stå på en del og "presse" deg litt frem og stå for at du ikke viste du var gravid og at du virkelig ikke ønsker og beholde osv. Men føler du kommer til og tenke deg om når du faktisk får ja til og kunne ta abort.Får en del annet opp som jeg ikke klarer og helt tyde akk nå, men er litt surrete i kveld så kan eventuelt så på deg igjen i morgen. Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar, Kristina!

Håper du vil se på meg igjen idag, skal innrømme at jeg ble nysgjerrig på det andre du muligens får opp.

Sola08

Skrevet

Adine_håper_enda

Håper du kan se igjen, har både nick og dato nå:-)

Greier ikke sende PM (uerfaren....)

71276

sola08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...