Gå til innhold

Pepsi Max er da MYE bedre enn Cola!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj, Cola smaker jo så uuutrolig søtt og slapt i forhold. Nei, takke meg til Pepsi Maxen- naaam:D

(og ja, jeg depper litt siden jeg er gravid og derfor ikke kan drikke så mye pepsi max lenger...sukk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke drikke så myepepsi max fordi du er gravid? Jeg synes pepsi max er den beste av light variantene. Men, cola er fremdeles best.

Skrevet

Aspartam er jo selve hjernedødaren vettu, o store styggedom;) Anbefales jo uansett ikke å gi noe særlig til barn under 3 år, så tenker vel at fosteret har det greiest uten for mye av det også..

Skrevet

Alt med måte:-) Jeg er så glad i pepsi max at om jeg hadde vært singel så hadde jeg nok hatt det i glasset på nattbordet. Hi hi

Skrevet

jeg får faktisk vondt i mgen av pepsi :o

Er cola elsker :P:)

Skrevet

Helt enig!! Men så er nå jeg dessverre nesten Pepsi Max avhengig da!

Skrevet

sist jeg sjekket inneholdt pepsi max tre ganger så mye søtningsmiddel som cola light, så hvis den ikke er søtere for deg, er det noe alvorlig galt med smaksansen din

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Pepsi max avhengig her og :P blei en del pepsi selvom e gikk gravid;) snakket med jm om det, og ho sa at e ikke var den eneste, og at dem anbefalte det fremfor sukkerholdig brus:) men helsepersonell har jo forskjellig syn på saken, men anyway så er pepsi omtrent 5000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 ganger bedre enn smakløsesukkerbomben cola! :)

Skrevet

Spørs på hva du er vant til.

Det skal ekstremt mye til for at det er skadelig for barnet, men vann er jo sunnere både for deg, barnet og tennene dine da...

Skrevet

Tja, jeg vet ikke, mulig det, men synes uansett at Cola smaker utrolig kvalmt og klissete:p

Skrevet

Pepsi Max er MYE bedre enn Cola, ja, men Cola Light er best av alt ;-)

Skrevet

Jeg elsker cola, og synes Pepsi Max smaker helt utrolig søtt i forhold faktisk. Orker ikke den smaken, så drikker det så og si aldri. Er heller ikke veldig glad i lett-brus i det hele tatt. Like greit, i og med at aspartam og andre søtningsmidler ikke er så veldig sunt for en..:)

Skrevet

Uffameg! Pepsi Max er helt forferdelig. Jeg drikker det aldri! Ikke engnag om det er den eneste drikken tilgjengelig. Nei takk. .....GRØSS....

Skrevet

Pepsi Max er helt fantastisk!! Men jeg har ordentlig dilla på Mozell Light. Da går det fort en flaske på høykant. Prøver å moderere meg nå i svangerskapet men det er ikke så lett. Samtidig er det aldri blitt påvist at aspartam har en negativ effekt. Mener jeg.

Skrevet

Var en test engang på light-produkter. Alt var juks og fanteri, bortsett fra PepsiMax. Var det eneste de ikke fant noe negativt om som liht produkt!

Skrevet

Har i mange år vært avhengig av PepsiMax i periodevis... MEN, så begynte jeg å "kjenne på" søtstoffet lenge etterpå, kunne ha smaken i munnen dagen etterpå...Så nå liker jeg det ikke lenger...

Feilen er at gubben er vel "Coca-coliker" så det er alltid det i hus... Kald glass coca cola er godt!! dessverre...

Skrevet

Æsj, jeg fordrar ikke Pepsi Max. Eller vanlig Pepsi for den saks skyld. Eller sukkerfri brus generelt. Coca-Cola forever ;P

Skrevet

Er ikke aspartam "frikjent" da? Mener gubben sa noe om det tidligere i uka...

Skrevet

Iskald Cola med isbiter<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...