Gå til innhold

Endeliggravid etter 2,5 års prøving:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg endelig si det. Jeg er gravid og JEG skal bli mamma. det er helt utrolig. Har ikke så mange symptomer, men har ømme brystvorter, veldig tørr i munnen og en økt apetitt.

Håper dere følger etter inn på 1.trimester:)

Sender masse babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert. Gratulerer så masse og masse lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så inderlig mye! Satser på å følge etter deg snart, og ruller meg rundt i babystøv....

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :-) Etter lang ventetid, er det supert at det ble deres tur!

Skrevet

Hurra - og gratulere så mye. Det er så moro å høre om langtidsprøvere får klaff ;-D

Det er så mange som har lagt inn innlegg i det siste om at de etter lang tid har endelig fått klaff etter lang lang tid.

Skal se at året 2010 er det året det klaffer for alle sliterne ;-D

Skrevet

Gratulerer!! :D

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

Håper å kunne følge etter om ikke lenge ja :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Siden jeg selv er en sliter, må jeg bare spørre..... Fikk dere noen form for hjel under prøvingen, eller har dere bare "drevet på egenhånd?" Har drevet et års tid nå, å ønsker ikke oppsøke lege enda, vil så gjerne klare det på egenhånd...

Skrevet

tusen takk alle sammen. Vi begynte på utredning i juni i fjord. fikk da beskjed om at mannen min hadde en infeksjon som han ble behandlet for i september. da skulle det da seks mnd før sædcellene var i farta igjen. og nå 7 mnd senre er jeg gravid. Bedre å øppsøke lege nå enn å vente. for selv om dere finner ut hva som er feil så tar det en stund før det klaffer likevel :) MAsse lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse med spira :D

Er så herlig å lese når noen blir gravide etter så lang tid med prøving.

Masse lykke til fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...