Februarfisk Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg savner en klubb for alle som har barn født i mars 2010. Ser det finnes for de som er født i januar. Noen som vet hva som skal til for å eventuelt opprette en slik klubb? Flere som savner? Jeg husker jeg likte så godt klubben da jeg var gravid fordi vi var så opptatt av de samme temaene...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det kunne jeg også tenkt meg:O) Utrolig kjekt å kunne "sammenligne notater" med andre med bebiser på samme alder!!! Men aner dessverre ikke hvordan en ordner det...
Gladjenta :) Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jaaa, jeg er med på den!! Men hvordan??? Vet heller ikke, vil bare vise min interesse...
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg er også med!;-) men vet heller ikke hvordan...
Cupcake! Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Det har nok skjedd en feil eller en forglemmelse at ikke klubbsider for feb og mars er opprettet... Men jeg er uansett med i marsklubben )
jent1 Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg også vil gjerne være med i den klubben... Har sett etter den selv, men ikke funnet. En stund siden dere skrev dette, noen som har funnet noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå