Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hva er den frimerke greia der? Er det søtsaker? Brukte brått opp 5 frimerker på noen stusslige(men akk så deilige) sjokoladebiter her tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Frimerker er vel noe som Grethe Roede bruker, ikke vektklubb.no.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Når jeg går inn på vektklubben.no kommer jeg da inn på grete roedes vektklubb ja?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 vektklubben.no = Grete Roede vektklubb.no = VG's vektklubb på nett
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Nei, Vektklubb.no er ikke Grethe Roede. Det er bare Vektklubb det Jeg er medlem der, og det er et hjelpemiddel hvor vi kan følge med på hvor mange kalorier vi spiser hver dag, tips til oppskrifter, forum, og veiledning o.l. Vet ikke helt hvordan en skal følge Grethe Roede, har ikke fulgt det før.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 22:16 Her er det jo bare jeg som roter, du hadde jo riktig adresse fra begynnelsen Ops
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Hehe, godt vi fikk oppklart det! Noen som vet dette per frimerker da? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå