Gå til innhold

Enkel reisetrille til sommerferie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt denne i to år og er veldig fornøyde. den er lett og ta opp og ned. God plass til barnet, god liggestilling, stor og god handlekurv. Er nok ikke en av de letteste vognene å trille dessuten knirker den Veldig, men alt i alt har vi vært fornøyde.

Skal faktisk kjøpe en ny trille nå selv. Har sett på baby travel sin som nesten er helt lik men skal være noe bedre. http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/reisetriller/babytravel-easy.html

Joggster city mini virker også helt genial, litt dyrere vogn, men utrolig lett å trille, god plass til barnet, full liggestilling og utrolig enkel og lett og legge sammen og stor og god kalesje.

Troller har også mange fine men har ikke prøvd dem, se rudo.no

Vi skal kjøpe ny trille veldig snart så hvis du vil er det bare å overta/få vår gamle carena, fungerer fint enda:)

Skrevet

Takk for info.Det er ikke alltid like enkelt å vite hva man skal gå utfra.Jeg vil jo gjerne ha en trille som holder litt og som ikke faller sammen etter litt bruk.

Kommer gjerne tilbake til deg hvis vi bestemmer oss for å gå for denne.

Skrevet

Min mor kjøpte BabyTravel trillen til oss i dag.Den var kjempeherlig å trille og utrolig enkel å legge sammen.

Kostet 1000 kr og jeg er kjempefornøyd

Skrevet

Jeg har bestilt en babyjogger city mini dobbel på barnas hus. Singelvogna ser også helt super ut. Litt mer vogn enn en vanllig trille men er utrolig lett å slå sammen og tar liten plass. Se mer på www.babyjogger.se

Skrevet

Vi har en TFK buggster og er veldig godt fornøyd med denne.En kan kjøpe uv-filter overtrekk til vogna,den veier lite og kan kjapt og greit slås sammen og pakkes i en stilig bag som du kan få kjøpt som tilleggsutstyr(blir som en trillebag på 2 hjul).En får også adaptere til maxi cosi bilstol...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...