Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hei! Mini skal ut av første barnevognen, og jeg må igjen sette meg inn i barnevognjungelen, men håpet kanskje å få litt råd her først, er jo så maaaaaaaange vogner....... Hun er snart ett år, og jeg ønsker en slags sportstrille hun kan bruke de neste par årene, både sommer + vinter, som er grei å bruke både i by og på skogsstier. Noen som har noen de er superfornøyd med - og hvorfor? Hva bør jeg se etter, hvilke behov vil hun få nå fremover? Og til slutt en annen ting: jeg har sånn lammeskinnspose i vognen, men hvordan får man festet barnet i sele når de sitter i poser uten hull (må jeg lage hull, eller finnes det noe seleordning man har oppi posen?) nok et spørsmålsinnlegg fra førstegangsforvirra;)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 heisann! Har selv vært i den jungel, men kom meg heilskinna igjennom. Jeg valgte Emalljunga Sooter og er suuuuuuuuuuuuperfornøyd!!!! Den er stabil, kjempelett å trille, fin å se på, kan legges nesten helt ned (det gjør jo ingenting at den heller bittelitt oppover, det er bare bra), Den kan lett legges sammen. Jeg har nå barn nr to og med forrige hadde jeg simo sin sportstrille, men den er tung å styre synes jeg. Var ofte lettes å rett og slett løfte den opp når jeg skulle snu den. Me emmaljunga føles det nesten som om jeg har en tre-hjuling Har fått mange kommentarer på at den er god å kjøre. Jeg har vært borti litt forksjellige vogner, da jeg jobber i barnehage, og jeg kan personlig love deg at du vil bli fornøyd med denne )))
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Kan også anbefale Emmaljunga Scooter. Har brukt den til min på 15 mnd nå i en mnd, og er så langt bare fornøyd. Ang. sele, så løste jeg det ved å kjøpe løse seler. I simovogna jeg også har gikk det fint å feste denne, men på scooteren var det litt verre, da det ikke var ringer å feste i som på simoen. Men jeg fikk det på sett og vis til med den ene selen jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå