Gå til innhold

Kjøpe sko til datteren vår som ikke kan gå enda..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har så fryktelig lyst til å kjøpe noen gode sko til datteren vår som enda ikke kan gå, uten støtte. Hun går når vi holder henne i hendene/1 hånd, og ved hjelp av gåbil og Brio-vogna si. Men nå har han så lyst til å kjøpe sko til henne, som hun kan ha på seg når vi er ute.

Er det helt forferdelig, eller er det OK? Om vi skal kjøpe sko til henne, skal jeg kreve at vi kjøper noen som er supergode og som har god støtte for bena hennes og i det hele tatt, men jeg er faktisk litt skeptisk til å i det hele tatt tre på henne sko... Vi har Stonz til henne, men mannen min sier at det må være forferdelig vondt å gå rundt på dem, siden det ikke er noen ordentlig såle i dem.. Blæh tenker jeg bare...

Skrevet

Tja, hun kryper jo fremdeles mye. Vi brukte Stonz til vår jente, hun krøp i sandkassen og i barnehagen og det er jo mye lettere å krype med Stonz enn med sko.

Skrevet

Jeg fikk overtalt mannen min til å ikke kjøpe sko til henne helt enda:)

Stonz er jo anbefalt av allverdens med folk, så det kan jo ikke være SÅ ubehagelig å gå på, selvom det er litt småstein etter vinteren rundtforbi.

Jaja, uansett nå skal vi ikke kjøpe sko før hun virkelig kan gå, alene :)

Skrevet

Sønnen vår har akkurat begynt å gå, så i dag var vi avgårde og kjøpte sko til ham. Han har hatt Stonz frem til nå, og han har gått ute med de også. Har gått (!) helt fint det. Ser ikke ut som om det har plaget ham overhode.

Skrevet

jenta vår fikk sko før hun kunne gå ordentlig selv. Men siden hun var så ivrig på å gå med briovogna og faktisk gikk lange strekninger med den og det var høsten så syntes vi at det var greit å ha ordentlige sko på bena. Kjøpte noen veldig gode kavat babysko til henne.

Skrevet

Stonz er jo perfekt for de som holder på å lære å gå! Først når jenta vår fikk skikkelig dreisen på å løpe rundt at vi syntes det var bedre med harde såler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...