Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Kjenner jeg blir mer og mer ødematøs i beina og de verker mye enkelte kvelder, så nå skal jeg jammen kjøpe meg støttestrømper...vet dere hvor man finner de kule med mønster og fine farger? Har hørt rykter om at det finnes slike i Sverige...
SpongeBob Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Har jeg aldri hørt om, men håper veldig at noen har tips - det høres mye morsommere ut enn de kjipe jeg planlegger å kjøpe til uka...
Løvinna30 Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 jeg har begynt å bli "sliten" og få vondt i leggene. Så jeg måtte ha meg støttestrømper (heter det reisestrømper på svensk?) kjøpte på apoteket, vanlig svarte. Men hadde vært kult med noen med litt farger og mønster som du spør etter, har aldri sett det. Si gjerne fra hvis du finner noen fine.. Har nettopp tatt på meg mine første støttestrømper, og er spent på om det hjelper. :-)
(Muskat) Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg VET at jeg har sett det i et eller annet blad nå den siste uka, men kan ikke finne det... skal skrive det her så fort jeg finner det!
bokormPåOvertid Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Du får støttestrømper på Medicus Plesner, større utvalg og bedre kvalitet enn de man har på apotekene. Men vet ikke om de har strømper med mønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå