Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Absolutt Mari. Har en del ufine assosiasjoner til Anja. Skikkelig tøs ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Anja er en harryversjon av vakre Anna Mari er vakkert
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Jeg mener Anja er finest! Mari er så standar navn her i landet!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #11 Skrevet 10. april 2010 Jeg heter Mari selv og liker navnet mitt veldig godt! Hyggelig at det er flere som gjør det :-) Synes det var et pussig valg, siden de to navnene ikke kommer i samme "kategori" for meg. Mari er naturlig, blåøyd, blidt, norsk og friskt mens Anja er østeuropeisk, kanskje mer sensuelt, men mørkere, dystrere og litt jålete...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #13 Skrevet 10. april 2010 Søsteren min heter Anja, så jeg stemmer for det.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #19 Skrevet 10. april 2010 Venter jente nå, hvor navnet er spikra:) Men hadde det vært tvillingjenter, eller vi får ei til, ville vi tatt Anja! Nydelig navn! Mari er også pent, men litt vanligere kanskje?!? Pene begge to uansett!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #22 Skrevet 10. april 2010 Jeg heter Mari og har alltid likt navnet mitt veldig godt:) Anja syns jeg er lite pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå