Sensai Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hei, Er ny her, men er utrolig spent på å endelig være en prøver Har hatt lyst på barn lenge, og nå har både jeg og samboeren min bestemt oss for at tiden er klar for å stifte familie. Har bare hatt én pp som ikke ga resultater, så vi fortsetter å prøve. Én ting som bekymrer meg litt er at både min mor og søster hadde problemer med å bli gravide, men jeg vet ikke om det kan gjelde meg også. Er det noen som vet noe om dette (genetikk/arv/problemer som går igjen i en familie), eller har erfaringer på området?
mia engel&fia frøken Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 jeg vet ikke hvordan det er med arv men mine søstre og min mor ble og blir veldig lett gravide et par av ungene har kommet uten at de har prøvd mens jeg har prøvd over ett år nå.. så det kan jo være jeg har fått mere av pappa eller så er det mannsiden..
Sensai Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Det er kanskje ikke så lett å vite på forhånd, med individuelle forskjeller og at ting skal klaffe. Men det er jo noe jeg tenker over nå når jeg prøver å bli gravid. Og jeg blir kanskje ekstra forsiktig i tillfelle det skulle være problemer. Får vente og se hva det blir til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå