Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Skal ut på en lang bussreise i morgen og er avhengig av og ha musikk med på reisen. Jeg har lastet ned en del sanger, men hvordan får jeg slengt den på ipoden? Føler meg helt dust for det er noe de aller fleste kan ivertfall i min alder:P
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Du får ikke lastet ned sanger fra Spotify. Du kan høre (streame) dem på nett, men du kan ikke laste dem ned til pc, ipod el.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Med Iphone og premium abonement kan du "laste" ned spillelister, og spille disse uten å koble til internett. Da trenger man ein Spotify app, og spiller altså ikke musikken på ipod delen av telefonen.
Miss Foster Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Du kan kun høre musikk fra spotify på iPoden din hvis du er betalende kunde hos spotify. Da laster du ned spotify-siden til iPoden din, går inn med din bruker og voila så hører du den. Spotify-siden fra nettet som du laster ned til iPoden finner du inne på gratis nedlastninger i apple-butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå