Gå til innhold

Hvordan er deres svømmeferdigheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og går dere i basseng for kun å svømme?

Hva med mannen?

Mine svømmeferdigheter har ikke vært de beste, jeg har kommet meg frem, men det er også det beste jeg kan si.

Nå har jeg i noen måneder gått fast i basseng med en beboer på jobben 1 gang i uka.

Merket i dag når jeg var med ungene i basseng at mine svømmerferidigheter har forbedret seg mye i løpet av de månedene jeg har svømt fast.

Mannen har vel passelig gode svømmeferdigheter, han svømmer nok mye bedre enn meg, men det skal somsagt ikke så mye til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"...jeg har kommet meg fram, men det er også det beste jeg kan si."

Bra og morsomt sagt! Og jeg kunne sagt det selv. Jeg liker ikke basseng og er heller ikke særlig glad i bading og vannaktiviteter.

Skrevet

Jeg liker å bade og svømme og trives i basseng.

Gikk på svømming før når jeg var mindre og er sånn passe god til de vanlige svømmemetodene. Spør du meg om butterfly skal jeg heller si pass (prøver helst om ingen ser på.)

Før jeg fikk barna kunne jeg fint gå i hallen og svømme 1000 m, men ikke uten stopp og bare bånn gass =)

Skrevet

Eg svømmar bra trur eg. Eg er nok ikkje verdas raskaste, men husker at eg fekk skryt for 50-meteren min på ungdomsskulen ein gong ;-p Kan crawle viss eg må, men er langt meir komfortabel med bryst.

Likar meg både på, i og under vatn, tok dykkarsertifikat då eg budde i utlandet (men har ikkje kome så langt at eg har meldt meg inn i nokon dykkarklubb her heime). Elskar å leike/svømme i sjø og vatn om sommaren, tar gjerne ein 1000-meter i basseng, men det er sjeldan eg har muligheten sidan ungane som regel er med.

Skrevet

Jeg kan svømme, eneste jeg ikke kan er å kråle men hvem trenger vel å kunne det? hehe. Jeg svømmer mest om sommeren når vi er ute å bader.

Mannen er usikker på om han kan svømme hehe, han hadde ikke svømming på barneskolen og har ikke svømt siden han gikk i 9 klasse sier han så serfor er han ikke sikker selv hehe..

Skrevet

Er vel sånn med svømming som med sykling, at har du engang lært det, så kan du det;)

Skrevet

Jeg drev aktivt med svoemming i over 10 aar saa maa vel si at mine svoemmerferdigheter er mer enn bra nok, derimot kondisen skranter det litt paa.

Sjeldent jeg bruker svoemming som treningsform lengre , men har gjort det masse selv etter jeg sluttet aa konkurrere.

Skrevet

Den anonyme der kl 10.04 var da altsaa meg ...

Skrevet

Tja... jeg svømmer vel omtrent like bra som en murstein =D

Neida, så ille er det nok ikke. Men begynner med bra flyt i vannet, og halvveis så er jeg vel mer loddrett enn vannrett. Så i basseng holder jeg meg mest langs kanten.

Gubben kan ikke svømme etter nær drukningsulykke som liten- totalt vannskrekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...