Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid med nr 2 nå...er bare i uke 6. men er SÅ OPPBLÅST.........ser ut som om jeg er 3 mnd på vei jo...

var ikke det sist gang. mer kvalm også. folk vil skjønne det ganske snart vil jeg tro.

Er det fler av dere som har det sånn...føler meg nesten litt dum med den magen i uke 6:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det likt som deg i bynnelsen, men oppblåstheta forsvant rundt uke 12, og magen kom igjen i uke 20 :) nr 2 her åååå ^^,

Skrevet

håper det blir sånn her også...sklle bare ønske det var uke 12 og at oppblåstheten var borte....

Skrevet

Jeg føler meg også opplåst, og at det synest. Fikk tidlig mage sist også. Er bare 5 uker på vei, så frøet kan det vel uansett ikke være:)

Skrevet

Jeg er i uke 7, men synes jeg ser stor ut allerede. Men er nok endel oppblåst ja. Kanskje det bare er psykisk ;)

Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer 3, i uke 6. Og jeg er overbevist over at magen kommer raskere for hvert svangerskap. Livmoren jobber også på en helt annen måte denne gang, allerede. Får kle oss i store, fine tunikaer noen uker til:)

Skrevet

jeg er 10+5 i dag og jeeg ser ut som jeg er hvertfall 2-3 mnd mer enn jeg er! er litt oppblåst, men sååå mye?? jeg har mage hele året, er ikke akkurat ei slank dame, men har tatt av meg noen kg etter jeg ble gravid og hadde ikke en så utstikkende mage fra før... liiiten mistanke om at jeg er lengre enn jeg tror, men d får jeg vel vite på UL. :-)

Skrevet

jeg er i uke 8 nå og syns selv at det syns. men jeg vet ikke om noen ser det med mindre de vet det på en måte.

Skrevet

Jeg er 11 uker på vei, og har hatt mage i tre uker. Først var det mest på kvelden, men nå ser jeg sannelig veldig gravid ut hele dagen. Det gjør ikke så mye, iom at graviditeten ikke er noe hemmelig, men jeg kunne gjerne gått en stund til før jeg hadde følt noe behov for å bruke mammaklær (som jeg altså har måttet begynne med nå).

Det er forøvrig min første graviditet, og jeg må si jeg er veldig spent på hvor stor jeg kommer til å bli før det hele er over!

Skrevet

Jeg ble også veldig oppblåst veldig tidlig. Innbilte meg at jeg så stor og feit ut, men da jeg kommenterte til typen hvor oppblåst jeg var, sa han at han ikke hadde lagt merke til det engang. Så tror man ofte føler seg større enn det man egentlig er:)

Skrevet

jeg må være helt ærlig - og si at jeg digger kroppen min nå.

Har temmelig små pupper til vanlig - og nå er de nesten dobbelt så store! :D

Og magen kommer ikke på mage mange uker ennå - er 6+6 i dag ;)

Gleder meg til å reise til Kreta i juni, og håper ikke magen har kommet da heller - den kan komme når vi kommer hjem igjen.

Fint å være gravid, altså - men jeg skulle helst ikke hatt sånn opplåstmage og wannabe gravidmage før det vises såpass at det ikke er tvil...

Skrevet

jeg er begynt på min 12 uke idag og ar hatt en liten søt kul i ca 2 uker nå..gleder meg til den blir stooor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...