Gjest Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Alt var helt perfekt med den lille gutten<3 (og det var hvertfall ingen tvil om at det var gutt!) Ny termin er 3.september! Åh, så gøy det var! Kunne gjerne hatt ul-apparat hjemme jeg!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Ååååå, så herlig følelse. Godt å høre at alt er bra med lille gutt i magen din=))) Jeg var også på Ultralyd i dag og er 12+0. Fikk se den lille sprelle godt og vifta med armer og bein. Legen syntes det ser ut som en gutt, men litt tidlig enda å kunne være sikker. Men utrolig spennende da. Kos deg masse og nyt dette:=)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Så morsomt! Gratulerer med gutt! Her blir det sannsynligvis også gutt, termin 9. sept! Jeg sa nettopp til en kollega: Jeg kunne gått til UL hver dag! (Hvis man hadde vært sikker på at det ikke var farlig vel og merke :-p)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 så gøy med gutt da! Vi har gutt fra før og det er masse action hver eneste dag:) Veldig kjekt! Da har vi jo termin samme dag også vi:) Så gøy!
Gjest Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Takk!:) Er jo bare så gøy å se de små!! Blir jo helt oppslukt på skjermen at jeg glemmer å høre etter på hva som blir sagt;) Fikk med noen herlige bilder! Var jo siste gangen vi får se han før han kommer ut.. Åh, det føles leeeenge til!! Kos dere med de voksende magene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå