Gå til innhold

Kanskje gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har på en måte bestemt oss for å prøve å få barn (når jeg sier på en måte, mener jeg mer at vi tenker slik at det som skjer det skjer), og for snart to uker siden hadde vi sex dagen etter eggløsning .. Vi har ikke brukt noen som helst form for prevensjon på iallefall 5-6 mnd, og jeg er så fryktelig spent på om jeg er gravid! Jeg skal egentlig ha mensen nå på mandag (krysser fingrene for at den ikke kommer), men lurer på hvor tidlig man egentlig kan ta en test? og hva tror dere er sjansen for at jeg kan ha blitt gravid når vi hadde sex dagen etter eggløsning???

Håper på svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett det har stått på esken til de Clearblue-testene at de kan brukes opptil 4 dager før ventet mens. Jeg testet neg. onsdag midt på dagen, ventet mens lørdag. Den uteble, og mandag morgen testet jeg pos. :) Det varierer vel fra person til person! :) Men når du tester tidlig er det viktig at du bruker morgenurin. :)

Lykke til! :)

Skrevet

Takk for svar :) Får jo ikke kjøpt test før på mandag, da jeg skal ha mensen -- så tror jeg tar en test da, selv om jeg får mensen :P Har jo lest at man kan få "mensen" selv om man er gravid? Noe med at egget fester seg eller noe ? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...