jippi78 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Ja da skal jeg snart begynne å jobbe igjen...... Jeg lurer på om det er greit å si ifra seg plassen i barnehagen som man har bekreftet at man vil ha. Vi vil egentlig ha dagmamma men hun som hadde sagt ja trakk seg så vi måtte søke. Nå har vi fått tilbud om full plass men har kanskje ei som kan være dagmamma 50 %. Kunne da tenke meg 50% barnehage hvis vi får noen annan til å ta resten. Er det greit å ombestemme seg? Lederen på inntrakskontoret er ei "sur kjerring" det ikke nytter å spørre om noe, blir bare sur og skjønner ikke at vi må gjøre det vi mener er best for vårt barn
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Ja du kan si opp plassen i barnehagen. Må sende inn oppsigelse. Tror det skal ligge på bydelen sine sider også! Men er ikke sikkert du får 50% plass, ville tatt en telefon til hu sure dama, så du er sikkert.
Tante Gustava Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Du kan si opp plassen, men tviler på at du har noen rett til å si opp 50% og beholde 50%. Da er jo barnehagen avhengig av at de får inn noen andre på de resterende 50%. En mulighet er jo selvfølgelig å søke om 50% permisjon, snakk med styrer i barnehagen dere har fått plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå