Gå til innhold

Noen som er barnehage assistent her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner i jobb som det til uka, og lurte litt på hvor mye dere har i timelønn? Hva er normal startlønn sånn ca som assistent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er assistent i bhg.

Det er IKKE bra betalt, men en fantastisk jobb!

Skal utdanne meg til førskolelærer til høsten:)

Begynnerlønn uten ansiennitet, er ikke mer enn 220 000 ca tror jeg.

Jeg har nå 253 000, og det er med ca 5 års ans.

Men utrolig gunstige arb.tider, helgene er frie og man får vært ute i frisk luft hver dag og i masse aktivitet :)

Skrevet

Ca 230 000

Jeg syns jeg jobber nesten gratis....

Jeg legger sjela mi i ungene, og engasjerer meg hundre prosent (gjør i grunnen det omtrent alt jeg foretar meg, og det er på godt og vondt), og blir veldig tappet. Syns ikke den lille lønna er verdt det. - selv om det er utrolig mye positivt med jobben.

Skrevet

Meld dere inn i fagforening og krev gode forhandlere i lønnskampen....

Og ja, jeg har vært der jeg også:o)

Skrevet

Har dere barne og undoms-utdanningen da?

Vet dere ca hvor mye dere har i timen da? Får oppgitt bare timelønn...

Skrevet

Jeg har ikke relevant utdanning, så jeg får vel det jeg fortjener.

Vet ikke hvor mye jeg har i timen - men vet at jeg ikke kan holde på å jobbe gratis for veldig mye lenger:-D

Skrevet

jeg er vikar som assistent og har i underkant av 292000 i året

Skrevet

tarifflønn på 122kr timen uten utdannelse og ansinitet. Tilsvarer en årslønn på 238000

Skrevet

Jeg var ringevikar i en kommunal bhg og de ga meg 113 kroner timen. Jeg ble ikke der så lenge...

Skrevet

113,-???

Skjønner godt du ikke ble så lenge da.

Utrolig at de som passer våre kjære, små skal få så dårlig betalt. :/

Skrevet

eg er ringevikar i privat barnehage og har 127 kr i timen.

Skrevet

De var nok ikke helt i lodd de som beregnet den lønna for de hadde skrevet at jeg tok allemenn påbygging, mens jeg i realiteten var 28 år, hadde fullført videregående og tatt mer enn en bachelorgrad (holdt på med en master)...

Når bhg i tillegg lå langt vekk der det gikk buss bare annenhver time, så ble jeg ikke så lenge av flere grunner:)

Skrevet

Skjønner ikke den her helt. Er du barne- og ungdomsarbeider, og skal jobbe som assistent?

Eller er du assistent? Du vil jo tape på å ta en assistent stilling om du har b-og u.

Jeg jobbet som barne og ungdomsarbeider da jeg var ferdig med utdanningen.

Fikk 2 års annsenitet fordi jeg hadde vært lærling. Da hadde jeg 132 i timen om jeg husker rett :)

Skrevet

Fant nå ut at jeg har 136 kroner i timen, og det er fagarbeiderlønn pluss noen års ansennitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...