Gå til innhold

Var hos legen i går, og da ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jeg høre hjertelyd :D:D:D:D MEN legen var usikker om det bare var en inni der. Hun trodde kanskje d var 2 stk ... og jeg må vente helt til jeg skal på ul og 6 uker til og finne utav d .. :( men men er spennende da.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, spennende! ;) Jeg var hos JM i dag, og fikk også høre hjertelyd! ;)

Skrevet

Så spennende:D Tror nesten jeg neppe hadde klart å vente 6 uker før jeg fikk vite det altså, hehe:D

Koselig å høre hjertelyden tenker jeg:)

Tror jeg har klart å finne hjertelyden til den lille med sånn doppler jeg fikk låne av søstra mi, men ikke 100% sikker:)

Skrevet

Nei klarer egentli ikke og vente hehe .. Før nermeste naboen min driver jo ul senter nede i byn.. Men samboeren min synntes vi bør vente, men de mannfolka er jo ikke liker nyskjerrige,,, ivertfall min heheh

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hahaha, jeg synes jeg ser meg selv i den situasjonen, jeg hadde nok troppet opp på nærmeste plass der de har UL-utstyr og forlanget UL..NUH...tihi! Lykke til i alle fall! :-)

Skrevet

hehehe Men synntes det er litt spennende og gå og lure litt også hehe kanskje bare jeg som er litt rar hehe Men jeg er veldig nyskjerrig alså,, men skal prøve og ha litt is i magen og vente heh e ;)

Skrevet

Oi! Så så spennende! Da hadde jeg nok bestilt privat UL i morgen den dag :))

Skrevet

Jeg hadde ringt på døra til naboen og forlang UL ikveld. ;) ;)

Men gratulerer uansett- spennede da!

Skrevet

Å høre hjertelyd for førstegang er helt fantastisk(",)

Legen var spente på om det kansje var to til oss også, men på ul viste det "bare" ei lite jente (",)¨

Legen ble veldig gira da hun synes å høre 2 hjertelyder :)

Blir spennende å høre om det er en eller to der inne (",)

Masse lykke til på UL <3

Skrevet

tusen takk, ja hun var veldig usikker, så jeg forventer at det er "bare" en og er det 2 så blir det en bonus hehe om jeg kan tenke sånn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...