Gjest Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Nå må jeg bare spørre her asså . Lurer så fælt på hva det betyr at det er enkel eller dobbel pergo ? spør sikkert veldig dumt ,, men det lurer jeg på da he he har det med Mg og gjøre eller hvor mange kurer man tar ? selv skal jeg begynne på pergo time 100 mg . Er det enkel kur eller ? Håper noen kan svare ha en fin helg
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Når man snakker om enkel, dobbel eller trippel kur med pergo, snakker man rett og slett om hvor mange piller man tar hver dag. To piller hver dag, i fem dager = dobbel kur. Dermed får man to pakker med pergo. 100 mg tror jeg er dobbel kur. Lykke til!
Gjest Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 tusen takk for svar Ella78 det betyr jo at jeg har gått rett på dobbel kur jeg da.. for jeg skal ta 2 tabletter i 5 dager er veldig spent på om dette vil hjelpe Er du på pergo også eller har du noe erfaring ?
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Ja, jeg har tatt dobbel pergokur denne syklusen. Nå er det noen dager siden el (fikk positiv digital clearblue) og vi har lagt inn noen aksjer... Håper den sitter denne runden! (Første pergokur siden sønnen vår ble født for 20 mndr siden). Gikk pergo tidligere, og vi ble til slutt gravid med sønnen vår.... Bivirkningene har ikke vært særlig ille, så det er absolutt verdt det! Kviser, litt vondere el-smerter og ømme pupper...
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Siden du også fikk gå rett på dobbel kur så sniker jeg inn et innlegg.. Lurte på om du skal å ta blodprøver for å fastslå eggløsning? Ser det er mange som må det, men jeg har ikke hørt noe om det.. :/ fikk utskrevet pergo for 5 mnd å måtte ringe hvis det klaffet løpet av dem mnd. :/
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Hei mylove Jeg tok blodprøver på dag 3 - 9 - 23 på første pergokur . Det var for å sjekke om jeg oppnådde eggløsning på kuren . Men desverre så fikk jeg ikke noe EL så jeg får mest sannsynlig trippel kur neste gang . Først må jeg vente 1 mnd før vi setter igang igjen . Men da skal jeg ikke ta noe blodprøver ( litt rart egentlig siden jeg ikke fikk noe bra resultat denne gangen ) Ser at det er andre jenter her inne som får tilbud om ultralyd samtidig med kur sånn at de kan sjekke ut eggene på str osv ... Men vet ikke om det er forskjellig fra person til person Ønsker deg lykke til !! spent på å høre hvordan det går med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå